В съответствие със съществуващата стратегия за именуване на SUV моделите на Hyundai, името Bayon е вдъхновено от ваканционна точка: Bayon е столицата на френския регион на баските и една от най-красивите дестинации в югозападната част на Франция.
С Bayon, за последните 12 месеца, Hyundai пусна нови или актуализирани цели седем нови модела - или 20, ако се взимат по внимание всички типове каросерии и вариации на задвижването, което прави 2020 г. рекордна за разширяването на портфолиото от модели.
Погледът отпред се привлича от широка решетка отдолу, обградена от основните светлини от три части, съчетани с въздухозаборници. Задната част на автомобила предлага стоп светлини във формата на стрела, свързани с тънка червена линия. Full-LED светлините допълват модерния завършек на задната част.
Интериорът се дефинира от 10,25-инчова навигационна система и 10,25-инчово дигитално табло. Apple CarPlay и Android Auto, които сега се предлагат безжично, дават възможност на клиентите да прехвърлят функционалността на своите iOS и Android смартфони директно в автомобила. Моделът предлага безжично зареждане за смартфони, а за пътниците отзад има USB вход. Новият Bayon е първият модел на Hyundai в Европа, който разполага с първокласна аудио система Bose. Седем говорители, включително субуфер, са стратегически разположени в целия автомобил за висококачествено изживяване.
Уникален дизайн и параметри за електрическия Hyundai Ioniq 5
С багажник с обем 411 л, Bayon се откроява с голямото си пространство за съхранение, въпреки компактните си размери. С дължина 4180 мм, ширина 1775 мм и височина 1490 мм, размерите му го нареждат до по-големия SUV модел – Kona, и пред конкурентите от B-SUV сегмента. Нещо нетипично за такъв компактен модел е пътният просвет от 183 мм.
Двигателната гама започва с 1,0 T-GDi със 100 к.с. или 120 к.с. За първи път на този двигател може да се приложи 48-V Mild-Hybrid система (като опция със 100 к.с. или стандартно със 120 к.с.). Тази система допринася за 3-4% намаляване на разхода на гориво и емисиите на CO2. Двигателите може да бъдат съчетани със 7-степенна трансмисия с двоен съединител (7DCT) или новоразработена 6-степенна интелигентна ръчна трансмисия (iMT). iMT отделя двигателя от трансмисията, след като водачът освободи газта, което позволява на колата да влезе в режим инерция и да пести гориво. Базовият двигател е 1,2-литров MPi с мощност 84 к.с. и 5-степенна „ръчка”.
Bayon е първият SUV на Hyundai, оборудван с Rev Matching, функция, която обикновено е запазена за N-моделите на Hyundai. Rev Matching контролира оборотите, което позволява по-плавни или по-спортни превключвания на по-ниска предавка.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
Класираха автомобилите с най-дълга служба
Плъг-ин хибридите харчат до 4 пъти повече гориво от официално обявеното
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!