М одерният футбол днес няма нищо общо със стила на игра от преди пет години. Днес най-добрите треньори и отбори изповядват философия и стратегия, която изисква задължително трима в атака, за да се гонят титлите.
В автомобилното първенство правилата на играта могат да се променят, но не и ценностите. Трима в нападение са абсолютно задължителни, за да се гони успехът в тази толкова конкурентна среда. Нападателното трио на Toyota у нас от март тази година е Corolla, RAV4 и Camry, а зад гърба им е обновеният C-HR.
Ако класациите са атестат за качество, то тази, която оглавява Corolla, е най-важната от всички: над 46 млн. (към 2019 г.) продадени автомобила, което прави модела най-продавания в света! Corolla е от онези имена, които винаги ще служат за пример, по който другите се съизмерват и с който абсолютно всеки се съобразява.
В началото на март се състоя официалната премиера на новата Toyota Corolla у нас. На автомобилния салон в „Интер Експо Център” ще бъде показано цялото моделно семейство, съставено от Corolla, Corolla хечбек и Corolla Touring Sports.
Основна промяна в новата моделна гама на Corolla е разработването на моделите върху новата платформа Toyota New Global Architecture (TNGA) GA-C, която не само дава по-добро пътно поведение, но и осигурява на дизайнерите свободата да придадат на всеки вид купе индивидуален облик. Центърът на тежестта е снижен с 10 мм, което допринася за повече стабилност на пътя и следователно усещане за увереност и спокойствие на пътя.
Следвайки продължителното фокусиране на марката върху самозарядната хибридна технология, изцяло новата Corolla се предлага с два конвенционални двигателя: 1,2-литров турбо бензинов със 116 к.с. при хечбека и Touring Sports и 1,6-литров със 132 к.с. при седана. Все пак Toyota като лидер в хибридното задвижване развива тази технология и пазар.
Сега Toyota за пръв път предлага избор между два хибридни двигателя за Hatchback и Touring Sports: модифицираният 1,8-литров бензинов мотор със 122 к.с. С тази комбинация средният разход на хечбека и комбито е 3,3 л/100 км, докато седанът изразходва 3,4 л/100 км.
Другият двигател е чисто новият 2,0-литров Hybrid Dynamic Force със 180 к.с. и 190 Нм въртящ момент, работещ съвместно с мотор с мощност 80 Kw. С това хибридно задвижване хечбекът и комбито изразходват средно по 3,7 л/100 км бензин, но при значително по-добро ускорение до 100 км/ч от съответно 7,9 и 8,1 секунди.
В центъра на нападението стои петото поколение на Toyota RAV4. Успехът на предходните четири генерации сега ще бъда надграден, защото за пръв път централният нападател в марката в Европа стъпва върху платформата GA-K на Toyota, която за първи път се използва в SUV.
Със своя нисък център на тежестта и значително повишена устойчивост срещу усукване на купето, новата платформа на RAV4 директно допринася за подобряване на управлението, комфорта и пространството в интериора, водещо за класа пространство в багажника (580 л при вдигнати седалки), както и свобода за дизайнерите.
Новият RAV4 остава уникално предложение в класа си, защото предлага на клиентите самозарядна хибридна задвижваща система – която избират мнозинството потребители в Европа (85% през 2018 г.). Новият 2,5-литров, Hybrid Dynamic Force двигател, генериращ 218 к.с. с предно задвижване, и 222 к.с. при задвижване на четирите колела, прави модела още по-привлекателен за клиентите, като доставя значителни подобрения по отношение на мощността, отзивчивостта и ефективността с най-добрите показатели в класа си по отношение на разхода на гориво и нивата на емисии.
Новата електрическа система AWD-i на RAV4 Hybrid е напълно преработенa и подобрена, за да осигури много по-силно представяне при трудни условия и сигурно управление при хлъзгави терени.
Нападателното трио се допълва от Toyota Camry по десния фланг. Моделът е в продажба у нас от март, но е силно разпознаваем от широката публика. И докато тук Camry идва като заместник на Avensis, по света моделът вече натрупа над 19 милиона продажби за почти 40 години.
Toyota Camry се предлага с изцяло нова хибридна система Hybrid Dynamic Force с 2,5-литров двигател с 218 к.с. Той работи съвместно с батерия, електромотор и CVT трансмисия, комбинация, която предлага и Lexus ES.
И Camry съща ляга на новата платформата TNGA, а подобно на целия състав на Toyota – се предлага със системата за безопасност Toyota Safety Sense, която осигурява уникален пакет от модерни технологии за подпомагане на шофирането. Радари и камери ви помагат във всички аспекти - от забелязване на потенциален сблъсък до следене на пътни знаци. Може да се възползвате от опцията (следене на мъртвата зона в огледалото BSM) за безопасна смяна на пътната лента, докато интелигентният сонар и системата за следене на пространството зад автомобила с подпомагане на спирането (RCTA) ви помага лесно да паркирате на заден ход.
Целият отбор с тримата в атака ще може да бъдат видени в залите на софийския „Интер Експо Център” от 12 до 20 октомври, когато ще се проведе Автомобилен салон София 2019. И трите модела предлагат 6 години гаранция, 10 години грижа за хибридната батерия и специални условия с Toyota Optimal Leasing. Посетителите на изложението ще имат възможността да се възползват и от ексклузивната промоционална оферта „Предложение без конкуренция“ на Toyota, която включва атрактивни отстъпки за всички модели на марката, ексклузивен лизинг с лихва от 1.52% за цялата гама автомобили Toyota, както и преференциална тарифа за застраховка „Автокаско“ за първата година. Предложението се допълва и от единствен по рода си лизинг от 0% лихва за ограничен брой автомобили Corolla и Yaris (с бензиново задвижване), присъстващи в промоционалния списък на компанията.
Изложението могат да се възползват и от 20% отстъпка при закупуване на всички аксесоари за своя нов автомобил.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитни новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!