Е два ли някой ще отрече, че има автомобилно шоу в света, което да се похвали с качество на снимане, близко до това на Top Gear. Но това не е достатъчно. Въобще. Защото Top Gear преди всичко е шоу, след това предаване за автомобили.
Очакваше се, че напускането на „светата троица“ ще удари по рейтинга на Top Gear, но никой не е предполагал, че това ще е толкова сериозно. И за ниската гледаемост имат вина основно продуцентите, които трябваше да направят драстични промени във формата.
Сега голямата вина носи Крис Еванс, чието поведение е леко неадекватно на моменти, дори инфантилно, защото се опитва да прилича на Кларксън. Това няма как да стане. Но не той е основният виновник.
Тази неделя се излъчи вторият епизод от новия сезон на шоуто. Той беше по-добър от първия, но рейтингът му е отчайващ слаб. В статистиката не е включен онлайн стрийминг платформата BBC iPlayer (където Top Gear е най-популярната програма), но и с нея нещата са доста проблематични.
Според The Telegraph вторият епизод на шоуто е гледан от 2,8 млн. британци, като пикът е бил 3,3 млн.
Крайно разочароващо. Първо, Еванс и Ко. Загубира близо 1/3 от аудиторията си от първия епизод. При 2,8 млн. новият TG е наполовина на гледаемостта на средния показател на стария. Това е втора поредна седмица, в която шоуто губи почва под краката си. Делът на аудиторията също спада до само 14%, след като първият епизод записа 23%.
Ако може да послужи за някакво успокоение (едва ли в BBC ще се хванат за тази сламка), Top Gear е все още над чертата от средно 2,6 млн. зрители за този часови пояс. Делът на публиката също е над средния от 9,9%. Но сламката се оказва доста крехка, когато се направи сравнението, че цели 4,7 млн. са предпочели да гледат Antiques Roadshow, вместо да изберат да видят как Еванс и Дженсън Бътън карат лайм зеления McLaren.
Вижте още:
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!