Golf 7S като iPhone 7S: минимални промени за максимален ефект (тест драйв)
Източник: Vesti.bg

Н икога не съм подкрепял най-добрите в спорта. Михаел Шумахер е добър пример в това отношение, тъй като ми обезсмисли пет години пред телевизионния екран в чакане някой да го бие, за да ми стане интересно. В същия смисъл е и очакването ми някой да свали Golf от върха, за да стане интересно. Но това чакане все още си е напразно. Третият най-продаван в историята автомобил (след Corolla и F-Series на Ford) е безапелационен лидер в Европа десетилетия наред, независимо кое по ред поколение е на пазара. Това ме кара да се дразня, тъй като няма реална конкуренция за върха, но в никой случай не означава, че Golf не ми харесва, напротив. А с този фейслифт Golf VII е просто чудесен.

Не се съмнявам, че всеки един от нас е добре запознат с народния фолклор по въпроса, но лично аз не възнамерявам да коментирам темата “пернишки Golf 2-ка”. Каквато и да е причината за съществуването му, едно е сигурно: VW Golf е истински световен феномен, гонещ 35 млн. продажби. Това плюс факта, че Golf е основоположник и кръстник на цял автомобилен клас, ме кара да изпитвам уважение към тази кола. Казвам уважение, защото до скоро не бях сред безбройните й фенове. Но вече не.

Източник: Vesti.bg

Golf е като iPhone. Моделното освежаване в средата на жизнения цикъл обикновено се свързва с дребни промени, а когато става въпрос за Golf, те дори са трудно забележими. Досега моделът винаги е залагал на еволюцията и вероятно в това се крие част от феноменалния му успех. Затова сега виждаме променена броня и светлинен подпис. Отзад впечатление правят дифузьорът, бронята и изразителните LED задни светлини. Дребни наглед визуални промени, които обаче го правят още по-желан. Същият случай като със смартфоните. Мой приятел сменя всяко следващо Galaxy, твърдейки, че то е много по-добро от предишното.

Източник: Vesti.bg

В моя случай не толкова промените след фейслифта, колкото специалният цвят „куркума” и пакетът R-Line, чийто черни детайли контрастират ярко със златистата боя, превръщат Golf в магнит за окото. Последното е контестация, която не съм вярвал, че ще направя, но е факт. В тази комбинация обновеният Golf изпъква и обръща погледите.

Renault Koleos е като голям сухоземен кораб (тест драйв)

Как една грешка се превърна в шедьовър, или тест драйв на Nissan Qashqai

Обновеният Peugeot 308 предлага скандинавска изисканост (тест драйв)

Volvo XC60 е новото мерило в класа (тест драйв)

Suzuki Baleno е идеалната алтернатива на Марешки (тест драйв)

Грифът Made in Germany като че ли леко позагуби от своята стойност, най-вече заради сериозните критики от страна на самите германци, свързани със скандалите около вредните емисии и подозренията за евентуален картел между големите производители. Но при “Мистър Golf” няма накърняване на репутацията.

Източник: Vesti.bg

Golf 7S блести в интериора. Ергономията е издигната до нови висоти, а страхотните седалки с велурена централна част ме карат да забравя, че седя в хечбек от сегмент С. Първият поглед веднага се спира на големия 9,2-инчов екран, от който се управлява навигацията Discover Pro. За силата на звука, смяната на станциитее и разхождане в менюто е достатъчно само лек допир с пръстите на ръката. Останалите версии са с 6,5- и 8-инчови екрани. А зад волана се крие 12,3-инчовият дисплей Active Info, който първо бе въведен от Audi TT, а във Volkswagen – от Passat. Атрактивен е първото определение, на втори прочит мога да добавя модерен, но най-вече информативен и удобен, особено при включване на навигацията, която следиш между оборотомера и скоростомера.

За доброто аудио изживяване на борда се грижи системата DYNAUDIO Excite, а за подпомагане на водача има аварийна спирачка за разпознаване на пешеходци, асистент за бърза помощ, който задейства аварийната спирачка, ако водачът не реагира на предупредителни сигнали и на маневриране, и още други.

Източник: Vesti.bg

Новостите под предния капак са свързани с 1,5-литровия TSI мотор. Аз обаче тествам добре познатия 2,0-литров TDI двигател със 150 к.с., който върви в комплект с новата 7-степенна DSG трансмисия. В сравнение с предходния 6-степенен вариант СО2 емисиите са намалели с около 10%. По-важното за мен е, че това води и до съответното намаление на разхода на гориво, както и за по-плавната смяна на предавките. Аз лично само пробвах как ще се държи трансмисията в режим Sport, но все пак това не е GTI/GTD, за да търпя високите обороти. Затова си заложих на режим Normal, при който се наслаждавах на цифрата от 5 л/100 км в продължение на около 250 км. Следващите 250 изминах без дете в колата, което доведе до покачване на разхода до 5,7 л/100 км, но като цяло трябва да кажа, че в частта разход Golf 7S се справи блестящо.

Източник: Vesti.bg

На пътя впечатлява с балансираното си поведение. Не е най-ангажиращият, но „захапва” добре в завой, противостои на накланянето на каросерията, а кормилното управление e прецизно. С по-малко тегло отпред и ново окачване, шасито също осигурява по-добра обратна връзка и сцепление, отколкото може да се очаква от толкова мека возия. Двигателят дърпа добре, а еластичният TDI със своите 340 Нм между 1750 и 3000 об/мин прави изпреварванията лесни. Леко дразнещ е шумът от страничните огледала и лекият резонанс, преминаващ през шасито от пътя. Но дори и с тези дребни забележки, трудно мога да се сетя за друг масов модел, който да е толкова добре балансиран и изпипан.

Източник: Vesti.bg

За хечбек класа Golf е това, което е Mercedes-Benz S-Class за луксозните лимузини или iPhone за смартфоните: напълно удовлетворяващо, с огромна популярност устройство, което покрива 99,9% от базовите нужди, които клиентът иска – или се нуждае. Проблемът при всичко това е, че, оборудван с този прекрасен R-Line пакет и всички останали екстри, Golf 7S скача много над 50 000 лв. Иначе базовият вариант с този двигател и трансмисия (Comfortline) е 46 520 лв. с ДДС, което също никак не е малко.

С чиста съвест ще завърша с рекламния слоган на една от подчинените на Волфсбург компании - Audi: “Напредък чрез техника”.

Източник: Vesti.bg

Технически характеристики:

Volkswagen Golf 2,0 TDI 150 7DSG

Размери

Дължина, мм: 4258

Широчина, мм: 1790

Височина, мм: 1492

Междуосие база, мм: 2620

Тегло, кг: 1391

Двигател

Вид: редови, 4-цилиндров, турбо

Работен обем, куб. см: 1968

Макс. мощност, к.с. при об/мин: 150 при 3500-4000

Макс. въртящ момент, Нм при об/мин: 340 при 1750-3000

Динамика

Макс. скорост, км/ч: 214

Ускорение 0-100 км/ч, сек: 8,6

Среден разход, л/100 км: 4,4

Вредни емисии СО2, г/км: 114

Базова цена за модификацията, лв. с ДДС: 46 520

 

Дете: – Тате, гледам, че мама пак се сърди. Бащата: – Това е нейното хоби, синко. Нашето е да не разбираме защо.
Прочети целия
Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
Доналд Тръмп и Кийт Келог

Кийт Келог: Краят на войната в Украйна е наистина близо

Свят Преди 13 минути

Двата основни спорни въпроса са за територията – предимно за бъдещето на Донбас – и за бъдещето на украинската Запорожка АЕЦ - най-голямата в Европа, която в момента е под руски контрол

Осуетиха опит за военен преврат в Бенин

Осуетиха опит за военен преврат в Бенин

Свят Преди 25 минути

По-рано група военни обявиха по държавната телевизия, че са взели властта

Откриха и иззеха 8 кг марихуана, укрита в буркани и дерегистрирана кола в Бобов дол

Откриха и иззеха 8 кг марихуана, укрита в буркани и дерегистрирана кола в Бобов дол

България Преди 1 час

Това е станало при специализирана полицейска операция срещу наркоразпространението

Чикагото от “Игри на волята”: Не обичам да задържам нищо в себе си, директен и откровен съм с всички! (ВИДЕО)

Чикагото от “Игри на волята”: Не обичам да задържам нищо в себе си, директен и откровен съм с всички! (ВИДЕО)

Любопитно Преди 1 час

Той влезе в предаването с качества като чар и харизма, които искаше да използва като свое оръжие

<p>Опозицията с остри критики и срещу обновения проект на Бюджет 2026</p>

Опозицията с остри критики и срещу обновения проект на Бюджет 2026

България Преди 2 часа

От ПП-ДБ продължават да са мнение, че тази план-сметка не е добър вариант за страната ни

Недоволството не стихва: Протест и контрапротест във Враца

Недоволството не стихва: Протест и контрапротест във Враца

България Преди 2 часа

В града се организираха митинг и шествия с искане за оставка на управляващите

Огромно свлачище блокира прохода Троян-Кърнаре

Огромно свлачище блокира прохода Троян-Кърнаре

България Преди 2 часа

Пътят ще остане затворен поне до понеделник

Русия обяви, че е превзела още две села в Украйна

Русия обяви, че е превзела още две села в Украйна

Свят Преди 2 часа

Силите на Москва са нанесли удари по украинската транспортна, горивна и енергийна инфраструктура

След засичане на коли в София: Шофьорите се спречкаха, единият произведе изстрел

След засичане на коли в София: Шофьорите се спречкаха, единият произведе изстрел

България Преди 3 часа

Сигналът за инцидента е подаден между 19:00-20:00 ч. в събота

Украйна влиза в най-тежкия режим на тока от месеци след руските удари

Украйна влиза в най-тежкия режим на тока от месеци след руските удари

Свят Преди 3 часа

Подобряването на ситуацията може да отнеме седмици, съобщи „Укренерго“

Перу залови над 3 тона кокаин, предназначен за Белгия

Перу залови над 3 тона кокаин, предназначен за Белгия

Свят Преди 3 часа

Наркотикът е трябвало да бъде скрит сред банани

Калин Врачански пред Мон Дьо: Бащинството ме научи, че нищо не знам за любовта

Калин Врачански пред Мон Дьо: Бащинството ме научи, че нищо не знам за любовта

Любопитно Преди 4 часа

Актьорът сподели, че едва след раждането на дъщеря му е разбрал колко много измерения има любовта

Жена загина при пожар в Ямбол

Жена загина при пожар в Ямбол

България Преди 4 часа

Инцидентът е станал на 6 декември

Без капитан и без финансиране: Какво ще се случи с блокирания танкер край Ахтопол

Без капитан и без финансиране: Какво ще се случи с блокирания танкер край Ахтопол

България Преди 5 часа

За пореден ден лошото време не позволява екипажът да бъде евакуиран

<p>Телефонна измама с нов сценарий набира скорост у нас</p>

Телефонна измама с нов сценарий набира скорост у нас, все повече потърпевши

България Преди 5 часа

Принуждават млади хора да теглят големи кредити от името на МВР и БНБ