Х ансйорг фон Геминген е доста известен в средите на най-верните почитатели на Tesla. Това е така, защо в края на ноември 2019 г. той се похвали, че е изминал със своята 2013 Tesla Model S P85+ (купува я през 2014г. като демо модел с 30 000 км пробег) 1 000 000 км. И това се случи въпреки Tesla. Защо? Защото до момента е сменил цели 8 пъти мотора и три пъти батерията.
През последните две и половина години Геминген е минавал по 200 000 км средно. Всичко това той прави с три батерии, последната от които има 400 000 километраж. Трите са сменени гаранционно.
#NeuesProfilbild pic.twitter.com/oD845twbvG
— Hansjörg von Gemmingen - Hornberg (@gem8mingen) June 17, 2022
Оборудвана оригинално с 85 kWh батерия, неговата Model S e на втората си батерия и четвърти мотор, когато минава границата от 1 млн. км през 2019 г. Последната батерия – 63,1 kWh, монтирана на 1,2 млн. км, е с пробег 340 км. Той казва, че тя не е нова, но въпреки това след 400 000 все още има възможен пробег от 310 км.
Той разказва, че с последната батерия е заредил 4999 kWh на DC зарядно (на Supercharger той зарежда безплатно) и 78 000 kWh на АС зарядни станции. Най-евтино му излиза в домашни условия, където е монтирал соларни панели и един kWh му струва 25 евро цента.
Всичко за приключенията на Геминген четете на новия автомобилен сайт CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!