Ford представи Ranger Raptor в Европа праз август 2018 г., а сега вече виждаме новото поколение на модела. Разработен от Ford Performance, новият Raptor идва с нов двигател, седем режима на задвижване и силно модифицирано окачване. И дизайн, който наистина изпъква с тази огромна радиаторна решетка, през цялата широчина на която преминава също толкова огромен надпис Ford, заобиколен от С-образни LED матрични фарове.
Очакванията за нов двигател се потвърдиха, като моделът разчита на 3,0-литров V6 EcoBoost с две турбини. Максималната му мощност е 288 к.с., а въртящият момент от 491 Нм се предава към пътя посредством 10-степенна автоматична трансмисия. Сегашният модел също разчиташе на 10-степенен „автомат”, но неговата мощност от 210 к.с. е значително по-малка от мощността на новия модел.
Инженерите са направили специална изпускателна система с четири режима, които се избират или чрез бутон на волана, или при смяна режима на задвижване. Става въпрос за режими Quiet, Normal, Sport и Baja.
Настоящото поколение 2,0-литров EcoBlue би-турбо дизел ще продължи да се предлага с новия модел от 2023 г. Но с него няма как да получиш технология, която се вгражда в супер автомобили Ford GT и Focus ST става въпрос за анти-лаг системата. Тя „надува” двете турбини до 3 секунди, след като водачът вдигне крака си от педала на газта, което позволява по-бързо ускорение при излизане от завой например, когато водачът отново натисне педала.
Всичко за новия модел четете на новия автомобилен сайт CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!