Renault е пионер в електрическата мобилност и безспорен лидер при електрическите лекотоварни автомобили в Европа от 2011 г. насам. От лансирането си Kangoo Electric е реализиран в тираж от около 70 000 бройки. Благодарение на новата си литиево-йонна батерия с капацитет от 45 кВч, новото Kangoo Van E-TECH Electric може да се похвали с пробег до 300 км по цикъл WLTP. Батерията, разположена под пода на автомобила, не оказва влияние върху капацитета на товарното пространство.
Kangoo Van E-TECH Electric е оборудвано с електромотор с мощност от 90 кВ и незабавен въртящ момент от 245 Нм. Водачът може да избира и между три режима на регенеративно спиране.
В модела конвенционалната хидравлична спирачка се подпомага от ARB система (Адаптивна регенеративна спирачна система), която увеличава максимално количеството възстановена енергия, независимо от избрания режим на регенеративно спиране.
Информацията, отнасяща се до избрания режим на шофиране, потока на енергия и ADAS системите, се показва на персонализируем опционален 10-инчов цветен инструментален панел.
Инженерен гений: иновативната E-TECH трансмисия на Renault е направена първо от LEGO
За презареждане на батерията новото Kangoo Van E-TECH Electric предлага избор от три типа зарядни устройства. Стандартният модел разполага с 11 кВ трифазно зарядно устройство chameleon, подходящо за всички видове зареждане в домашни условия. Допълнителните зарядни устройства включват 22 кВ зарядно устройство chameleon за бързо зареждане на обществени зарядни станции и 80 кВ бързо зареждащо DC устройство, което може да възстанови 170 км пробег (WLPT цикъл) за 30 минути. С двете допълнителни зарядни устройства батерията е снабдена с възможност за течно охлаждане.
Новото Kangoo Van E-TECH Electric се зарежда от 15% до 100% за 3 часа и 50 минути на 11 кВ Wallbox устройство и за по-малко от 6 часа при 7,4 кВ Wallbox устройство.
За да гарантира един и същ пробег през всички сезони, климатичната система на новото Kangoo Van E-TECH Electric е оборудвана с термопомпа. Когато е оборудван с 22 кВ зарядно устройство, автомобилът извлича топлината около купето, за да го затопли без да се използва електрически резистор, консумиращ енергия. Термопомпата работи най-добре, когато температурата на околната среда е между -15°C и +15°C.
Електрическото Kangoo предлага същите иновации, оборудване и комфорт като новото Kangoo Van с двигател с вътрешно горене: „Open Sesame by Renault“ за най-широкия страничен отвор на пазара от 1,45 м, иновативният интериорен багажник „Easy Inside Rack“, мултимедийната система „Renault Easy Link“ с 8-инчов дисплей, и всичко друго.
Капацитетът на товароносимост също е идентичен – товарен обем до 3,9 м3 (4,9 м3 в дългата версия), 600 кг полезен товар (800 кг в дългата версия) и 1500 кг теглещ капацитет.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
„Срамежлив” дисплей имитира арматурно табло
Пробив: българската държава предвижда субсидия до 6135 евро за покупка на е-кола
Volkswagen продължава електрическата офанзива с ID.5 и ID.5 GTX
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!