Н а салона в Женева китайската Techrules представи концепциите AT96 и GT96 TREV, обявявайки плановете си за серийно производство в следващите няколко години. С цел подсилване на развитието и скъсяване на сроковете, компанията нае Джорджето Джуджаро и сина му Маурицио, които да ускорят процеса. Целта е лансиране на малка серия от 25 автомобила годишно.
Серийният GT96 ще бъде показан на салона в Женева през 2017 г., но няма да влезе в продажба до 2018 или 2019 г. Супер спортният автомобил ще използва разработената от компанията Turbine-Recharging Electric Vehicle (TREV) технология, състояща са от микро-турбина, която може да генерира електричество за зареждане на батерията на автомобила, която от своя страна захранва 6-те (!) електромотора. Според компанията, хардуерът изисква по-малко батерии спрямо съществуващите автомобили с удължен пробег, което спестява тегло и пространство. Турбинният генератор ще може да зареди пакетът батерии за само 40 минути.
Компанията конкретизира, че микро-турбината ще се развърта до невероятните 96 000 об./мин и ще генерира 36 kW, като 30 kW ще захранват генератора и 20 kWh литиево-магнезиевата батерията, докато другите 6 kW ще захранват допълнителното оборудване на борда. Techrules тества турбината на системата TREV с природен газ, биогаз, дизел, бензин и керосин, като 80 литра от последното гориво осигуряват теоретичен максимален пробег от над 2000 км в градски условия.
Базираната в Пекин Techrules прави изпитанията на GT96 на пистата „Силвърстоун“ и според първоначалните изпитания моделът ще ускорява до 100 км/ч за само 2,5 секунди, достигайки до максималните 350 км/ч. Мощността на автомобила ще достига страхотните 1030 к.с. (768 kW), а въртящият момент ще е: 8640 Нм! Всичко това на фона на 1380 кг собствено тегло на автомобила.
Четете още:
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!