Е легантният му, подобен на купе силует е повлиян от суперавтомобила Jaguar C-X75 с къс, нисък преден капак, подобряващ аеродинамиката дизайн на покрива и извито задно стъкло. Този дизайн с изнесена напред кабина контрастира с четвъртитата задна част, което спомага да се намали коефициентът на въздушно съпротивление до едва 0,29 Cd.
Със свръхмодерна литиево-йонна батерия с капацитет 90 kWh, използваща 432 клетки, I-Pace предоставя пробег от 480 км (по цикъла WLTP). Собствениците ще могат да постигнат от 0 до 80% зареждане на батерията само за 40 минути чрез бързо зареждане с постоянен ток (100 kW). Домашно зареждане чрез стенна зарядна станция с променлив ток (7 kW) ще постигне същия заряд за малко повече от десет часа – идеално за зареждане през нощта.
Два проектирани от Jaguar електрически мотора – които съдържат задвижващи валове, преминаващи през самите мотори с цел компактност – са поставени върху всяка ос, произвеждайки изключителна комбинирана динамика от 400 к.с. и 696 Нм, задвижване на всички колела и сцепление по всички видове настилки.
Високата плътност на въртящия момент и характеристиките за висока енергийна ефективност на моторите предоставят динамика на спортен автомобил, изстрелвайки I-Pace от място до 100 км/ч само за 4,8 секунди.
Специалната EV алуминиева архитектура използва модерна технология за занитване и лепене, за да осигури лека, здрава конструкция на каросерията. Заедно със структурния батериен блок тя има торзионна твърдост от 36 кНм/градус – най-високата от всички автомобили Jaguar.
Батерията е разположена централно между двете оси и максимално ниско с уплътнение между корпуса и долната част на автомобила. Това местоположение позволява идеално разпределение на теглото 50:50 и нисък център на тежестта
Вътре разпределението оптимизира пространството за пътниците, докато изисканите материали – включително опцията за интериор с премиум текстил Kvadrat – и изключителното внимание към детайла не оставят съмнение, че това е Jaguar. Въпреки че е SUV със среден размер, дизайнът на I-Pace с изнесена напред кабина и електрическият силов агрегат означават интериорно пространство, сравнимо с това на големите SUV модели.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
Dacia Duster продължава да изненадва (тест драйв)
Нищо неочаквано отвън, но много технологии за новото Audi A6
Германският съд разреши на градовете да забраняват дизеловите автомобили
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!