П рез 1977 г. Клаус Бракман и Бодо Бушман създават частното тунинг ателие Brabus, чието име идва от фамилиите на двамата основатели BRAckmann и BUSchmann. Идеята е на Бодо, а Клаус е привлечен, защото към онзи момент законодателството на ФРГ забранява едноличното откриване на фирма.
След създаването на компанията, Бракман, който така и не прегръща идеята за доработка на автомобили Mercedes-Benz, продава дела си на Бушман на символичната цена от 100 марки. Вероятно отдавна е осъзнал огромната си грешка, както и Toyota с решението да продаде дела си в Tesla, но това вече е история.
Днес, в чест на своя основател, Brabus лансира лимитираната серия от 25 екземпляра на 750 Bodo Buschmann Edition, базиран на Mercedes-AMG SL63.
Подобно на повечето проекти на Brabus, експертите на немското тунинг ателие са се развихрили под предния капак. Те са добре запознати с 4,0-литровия V8, затова не са му се чудили много: свалили са стоковите две турбини и са ги заменили с по-големи, добавили са и нов контролен, за да постигнат мощност от 750 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Благодарение на тези параметри, лимитираният SL ускорява до 100 км/ч за 3,3 секунди, а максималната му скорост е 315 км/ч.
Дизайнерите са добавили и цяла палитра от карбонови аеродинамични елементи. Сред тях са страничните въздухозаборници и предният сплитер, който не само изглежда добре, но и притиска предницата по-силно към асфалта. Отзад има голям дифузьор и много фин лип спойлер.
Още за модела четете на CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!