С лед рекордни продажби през четвъртото тримесечие на 2020 г. BMW Group гледа с увереност към текущата година. „През 2021 г. искаме да увеличим продажбите на нашите електрифицирани автомобили с над 50% Това подчертава значението на електрическата мобилност като важен двигател за ръста на компанията“, коментира Петер Нота, член на борда на директорите на BMW AG, отговарящ за клиенти, марки и продажбите.
През миналата година марката е продала близо 193 000 електрифицирани автомобила (електрически и плъг-ин хибриди).
Освен това през тази година компанията възнамерява да увеличи двойно продажбите на напълно електрически автомобили. След въвеждането на пазара на напълно електрическото MINI и на BMW iX3 през миналата година през 2021 г. следва старта на производството на напълно електрическото BMW iX в Динголфинг и на BMW i4 в Мюнхен.
Компанията не назовава точната цифра на продадените електрически автомобили през 2020-а, но казва, че е увеличили продажбите на този тип автомобили с 31,8%, което е помогнало на баварската компания да отговори на изискванията на ЕС за вредните емисии.
Междувременно BMW Group разшири своята палитра от електрифицирани автомобили (напълно електрически и плъг-ин хибриди) до 13 модела, които се предлагат на общо 74 пазара по целия свят. До 2023 г. BMW Group планира почти да удвои автомобилната си палитра до 25 електрифицирани автомобила, като при това над половината от моделите ще бъдат чисто електрически.
Особено сериозно BMW гледа на онлайн продажбите, като през миналата година на 60 пазара се е използват този търговски инструмент, а през тази година броят на пазарите ще се увеличи.
„До 2025 г. годишно ще инвестираме трицифрена сума в милиони евро в дигитализацията на нашите продажби и маркетинг. Заедно с нашите търговски партньори искаме в бъдеще да можем да предложим най-доброто изживяване за клиентите в бранша“, казва Петер Нота.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
Lada подготвя нова Niva, а Dacia – втори SUV
SUV историята на успеха на Mercedes започва преди 25 години
Кардинални промени до 2025 г.: Renault вади 14 модела, 7 от които електрически
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!