А втомобилният гигант BMW променя своето емблематично лого с по-минималистичен дизайн, пишат от "Дейли Мирър".
Основите на емблемата на автомобилния производител остават същите, като центърът все още запазва сините и бели цветове на провинция Бавария, от където произхожда компанията.
Но черният външен кръг от логото ще бъде заменен с празно място, което означава, че цветът на отделните автомобили ще запълни празнината.
Welcome to the future of JOY.
— BMW (@BMW) March 3, 2020
Introducing the new two-dimensional, transparent interpretation of the iconic #BMW logo.
The BMW Concept i4.#THEConcepti4 pic.twitter.com/GH6qmbAJvP
Като част от редизайна ще бъде включен и ретро шрифт за изписването на абревиатурата BMW.
Новините идват след като германският автомобилен гигант разшири партньорството си с Ханс Цимер за разработването на BMW IconicSounds Electric.
BMW gets most radical logo change in over 100 years https://t.co/YUE3NYl4Rm pic.twitter.com/qLDpI71wJs
— Jim Roberts (@nycjim) March 3, 2020
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!