А встрийската компания Kreisel Electric умее да привлича вниманието върху себе си. Миналата зима направи за Арнолд Шварценегер електрическа G-Class-а,след това показа електрически супер автомобил с външността на прототипа Porsche 910 от „24 часа на Льо Ман”. Този път маркетинговият ход е насочен към любимия на Арни Hummer H1. Връзката между компанията и Шварценегер не е случайна. Първата е по линия на родната Австрия, а втората – още по-силна. Племенникът Патрик Кнап-Шварценегер е един от първите инвеститори в компанията на братята Крайзел.
А какъв е бизнесът на братята? Основният профил на стартъпа е изследване в областта на батериите с висока плътност за електрически автомобили. Според думите на Маркус Крайзел, компанията вече е сключила лицензионно споразумение с няколко автомобилни компании и производители на батерии, според което тяхна технология за удължаване пробега на автомобилите ще влезе в масово потребление до 2020 г. Те твърдят, че нова технология на охлаждане на батериите може да удължи пробега на автомобила повече от 50%!
Конструкцията на електрическото задвижване на H1 се отличава много от тази, използвана за електрическия G-Class. Ако при Mercedes-а трансмисията е останала недокосната, а електромоторът и понижаващият редуктор да са монтирани непосредствено пред щатната раздатъчна кутия, то при преработения Hummer на всяка ос е монтиран електромотор. Сумарната им мощност е 490 к.с. Електрическият всъдеход е снабден с батерии Kreisel Electric с капацитет 100 кВт∙ч, които обезпечават пробег от 300 км. Това звучи впечатляващо на фона на теглото от 3300 кг на преработения Hummer H1. Той може да ускорява до 120 км/ч.
Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК
Четете още:
Най-скъпата автомобилна марка е… Toyota. Отново
Volvo стряска конкурентите с пълна SUV-гама след появата на XC40
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!