В сички компании имат сервизни акции, но тази е по-специална, защото се случва за пръв път и обхваща огромен брой автомобили. Става въпрос за над 2 млн. електромобила Tesla, които трябва да посетят сервизите на марката, тъй като NHTSA реши, че Autopilot не прави достатъчно, за да предотврати неправилна употреба.
Това ще изисква сериозни мерки, затова и NHTSA ще държи делото отворено и ще следи какви мерки предприема Tesla, за да реши проблема. А той може и да не е никак лесен за решение, дори точно такъв вероятно ще се и окаже. Да не говорим, че компанията просто няма готовността за подобно нещо, тя страда хронично със сервизното обслужване на своите модели.
TUV: Tesla Model 3 с най-много технически дефекти в Германия
Иначе проучването на дефекти и проблеми, свързани с Autopilot е продължило години, като National Highway Traffic Safety Administration ще държи изкъсо Tesla за решенията. Нещо подобно се случи преди години, когато в Щатите избухна „Дизелгейт”, а Volkswagen бе държан под лупа от германските власти за решеният.
В заключението на NHTSA се казва, че Tesla не е направила достатъчно, за да задържи вниманието на водачите, което води до „предвидима погрешна употреба”.
„Разследването установи, че уникалният дизайн на Tesla на нейната система „Автопилот” не може да осигури адекватно ангажиране на водача и контрол при използването“, казва говорителят на агенцията.
Още по темата четете на автомобилния сайт CarMarket.bg
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!