Н овият изчистен силует на HR-V е постигнат с увеличаването с 10 мм на пътния просвет и намаляване на височината на покрива с 20 мм спрямо предишното поколение на модела.Увеличението на размера на колелата до стандартно предлаганите вече за модела 18 инча и намаляването на предния надвес още повече засилват визуално присъствие на автомобила.
Изчистените линии са постигнати чрез гладките повърхности и дизайнерски щрихи като фаровете, уникалната решетка в цвета на каросерията, откроимата мрежа в долната част. В профил се открояват изпъкналата предна част и изнесените назад А-колони преливат в удължен, луксозно изглеждащ преден капак.
Новият HR-V се отличава с повече пространство за краката и раменете. Освен 35-те милиметра увеличение на пространството за краката при втория ред седалки са въведени и две допълнителни нива на наклон. Платформата позволява и в новата генерация на HR-V да се запази изключително практичната система „магически седалки“ на Honda, предлагащи богато разнообразие от конфигурации според необходимостта. Долната им част може да бъде вдигана като при столчетата в киносалон по отделно за всяка от тях, а облегалките им - да бъдат свалени до получаването на товарно пространство с равен под.
Хибридната технология e:HEV на Honda се състои се от два компактни, но мощни електромотора, свързани към 1,5-литров бензинов двигател i-VTEC с макс. мощност от 96 кВт (131 к.с.) и макс. въртящ момент от 253 Нм при 4500 об/мин.
Системата e:HEV включва три възможни режима на задвижване, избирани автоматично според ситуацията. Динамиката се променя при Sport, Normal или Econ, докато допълнителен В режим на задвижване може да бъде избран от превключвателя за увеличено регенериране на енергията при спиране и по-голямо усещане за електрическо управление.
Продажбите на новото поколение на HR-V e:HEV ще започнат поетапно на европейските пазари от края на 2021 г.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание последвайте страницата ни в Instagram.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!