Б еше известно, че Mercedes-AMG работи по високопроизводителна хибридна технология, но сега вече има повече яснота около тази система. След като през септември компанията лансира хипер автомобила Project One на салона във Франкфурт, през ноември на салона в Лос Анжелис ще видим и цивилната версия на хибридната конфигурация, която ще се появи на пазара в началото на 2018 г.
Австралийското издание Motoring се позовава на „вътрешни източници”, според които технологията ще се състои от нов 3,0-литров, 6-цилиндров редови турбо мотор с мощност 430 к.с., подпомаган от електромотор с мощност 67 к.с. (50 kW), като сумарната мощност ще е 496 к.с. Първият модел, който ще бъде оборудван с това задвижване, ще е следващото поколение на CLS. Много вероятно е след това технологията да бъде разгърната във всички модели, базирани на платформата MRA, което ще рече C-Class, E-Class, S-Class и SUV моделите GLC, GLE и GLS.
Новата хибридна система ще е част от семейство „53” и се очаква постепенно да измести семейство „43” на Mercedes-AMG, задвижвано от 3,0-литров V6 мотор.
Новият 3,0-литров мотор ще разчита на Интегриран стартер-алтернатор (ISG) и електрически помощен компресор (eZV), който се развърта до 70 000 об/мин за само 30 милисекунди.
Mercedes-AMG вече потвърди, че ще въведе хибридната технология в цялата си гама, защото „не е в състояние да промени бъдещето”. Това заяви босът Тобиас Моерс по-рано през годината пред Automotive News. Очакваме и изцяло електрически автомобил от AMG, което бе загатнато с SLS AMG Electric Drive.”
Още новини може да откриете на нашата Facebook страница ТУК.
Четете още:
Проучване доказва, че електромобилите далеч не са толкова екологични
Над 100 млн. изтеглени коли, дела за милиарди и фалит за Takata
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!