Г олямата новост в този случай е свързана с TSI двигателя с принудително пълнене в новия Tiguan R развива максимална мощност от 320 к.с. Той е част от фамилията 2,0-литрови TSI бензинови двигатели EA888, като версията Evo4 е най-новият еволюционен етап в развитието на тези двигатели. Максималният въртящ момент от 420 Нм е на разположение още от 2100 об/мин.
VW Group инвестира 73 млрд. евро в е-мобилност и дигитализация
Новоразработеният основен разпределителен механизъм на системата 4MOTION на задния мост вече е в състояние да разпределя тягата както между предните и задните колела, така вече и в променливо отношение между лявото и дясното задно колело. За разлика от познатата от другите версии на Tiguan система за двойно предаване 4MOTION, при която задният диференциал разпределя подавания към лявото и дясното колело въртящ момент в постоянно отношение от 50:50 (независимо от различната скорост на въртене на колелата, които диференциалът позволява при завиване), новата система с функция R-Performance Torque Vectoring дава възможност за променливо разпределение на въртящия момент между двете задни колела и насочване на до 100% от тягата към едно от колелата – например към външното за завоя с цел предотвратяване на нежеланата тенденция към недозавиване.
Водачът може да контролира работата на функцията R-Performance Torque Vectoring, както и на електронните системи за контрол на стабилността и динамиката на автомобила по обичайния начин – чрез включената в стандартното оборудване на модела възможност за избор на профил на шофиране (COMFORT, SPORT, RACE, INDIVIDUAL, OFFROAD, SNOW и OFFROAD EXPERT). Новост е възможността водачът да активира най-динамичния режим RАСЕ чрез бутон R върху новия мултифункционален спортен волан на Tiguan R.
Volkswagen: Искаме да избегнем съдбата на Nokia
Адаптивният електронен контрол DCC на спортната ходова част реагира плавно и непрекъснато на промените в профила на пътя, индивидуалния стил на шофиране, адаптирайки оптимално поведението на новия модел с отчитане работата на кормилното управление, действието на спирачната система и промените в ускорението. Електронната система е съчетана с намален с 10 мм клиренс на окачването, което е оптимизирано с допълнителна алуминиева подрама за увеличаване на структурната устойчивост.
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още любопитно съдържание от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram.
Maybach осмисля израза „да потънеш в лукс”
Решено: Великобритания забранява продажбата на конвенционални автомобили през 2030 г.
ЕС може да убие двигателя с вътрешно горене още през 2025 г.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!