Apple се оказа в нетипичен за компанията скандал. Преди дни тя представи новия си таблет iPad Pro, който се отличава с множество промени, включително най-мощния процесор на компанията досега М4 и че е най-тънкото устройство на Apple.
ИТ гигантът реши да рекламира устройството по необичаен начин. Рекламата показва множество предмети от ежедневието - от пиано, през бои, електроника, мебели, лампи, играчки и т.н.
Те са подредени под гигантска хидравлична преса, която бавно ги смазва на фона на музика. Някои от играчките сякаш "осъзнават", че биват смазвани. След като всичко приключва, пресата се вдига и ни разкрива новия малък и тънък iPad Pro, който е обединил всичко в едно.
Apple започва да подготвя наследник на Тим Кук
Рекламата предизвика остри критики от потребителите в социалните мрежи. Хората бяха недоволни от унищожаването на предметите.
Актьорът Хю Грант също беше недоволен и обяви, че рекламата показва: "унищожението на човешкото изживяване, благодарение на Силицивата долина". Мнозина хора на изкуството сметнаха, че рекламата показва как ИТ компаниите "смазват" творците чрез различните си методи и накрая си приписват творчеството като тяхно.
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
"Наистина какво ви става?", пише и режисьорът и автор Джъстин Бейтман по адрес на изпълнителния директор на Apple Тим Кук. Актьорът Люк Барнет е още по-директен в сарказма си: "Ако мислите, че тази реклама е странна, трябваше да видите първата версия, в която подреждат любимите ви герои и ги застрелват". Други пък предложиха рекламата да е наобратно - пресата да "разгъва" iPad-а и да показва колко много неща може да обедини.
Apple подготвя голямо обновление за Siri
Apple ще внедри AI в браузъра Safari
В крайна сметка компанията реши да се извини. "Нашата цел винаги е да почитаме многото начини, по които потребителите могат да се изразяват и да реализират идеите си през iPad. С това видео сгрешихме и се извиняваме", казва маркетинг вицепрезидентът на Apple Тор Майхрен пред Ad Age. Компанията няма да пуска рекламата по телевизиите, но засега я е оставила в профилите си в социалните мрежи.
Новият процесор на Apple е направен специално за AI
Изкуственият интелект е расист, но не го осъзнава
Не пропускайте най-важните новини - последвайте ни в Google News Showcase
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!