С ъвремието ни променя. То изисква от нас да сме адаптивни към бързо променящите се среда и условия на живот, но и прави живота ни по-лесен чрез развитието на високите технологии. Именно технологиите правят възможни неща, немислими в недалечното минало. С тях пестим време, нерви и средства, а световната COVID пандемия показа, че благодарение на тях се чувстваме по-сигурни и по-добре защитени – можем да общуваме онлайн, да пазаруваме онлайн, да плащаме сметките си през интернет.
Когато говорим за електронно или цифрово банкиране, обикновено имаме предвид банкиране през мобилно приложение, инсталирано на мобилно устройство – смартфон или таблет, или онлайн – през компютър. Банковият сектор е една от сферите, в които високите технологии все по-успешно изместват традиционните процедури. Доскорошният популярен метод за разплащане през клон на банка става все по-малко привлекателен. Банковите офиси са с ограничено работно време, понякога чакането на опашка е дълго и изнервящо, а суматохата, бързането и попълването на хартиени формуляри е изтощително и може да доведе до грешки. Все повече хора все по-често избират услугата „електронно банкиране“ заради следните преимущества:
Удобство и бързина
Онлайн банкирането е свързано с минимални усилия. Можем да извършваме банкови услуги бързо, когато и където пожелаем. То е лесно достъпно и позволява 24-часов достъп до сметките ни, за да се погрижим за произволен брой банкови задачи. И още – не разнасяме пари в чантата си, не плащаме в брой, получаваме потвърждение на мобилния си телефон за всяка извършена транзакция с SMS, като можем да проследим историята на плащанията си и не се занимаваме с бумащина.
Пести време и средства
Не е нужно да прекарваме обедната си почивка в чакане на опашки пред офис на обслужващата ни банка, нито да търсим в Гугъл банков клон на удобна за нас локация. Вместо това можем да платим сметките си с по-ниска такса за обслужване в сравнение с плащането на каса, докато обядваме или почиваме в парка.
Контрол
Онлайн банкирането ни осигурява непрекъснат контрол върху баланса по банковите ни сметки при всяко теглене и разплащане. Така лесно проверяваме къде са похарчили онези 50 лв., които се губят от заплатата ни.
Сигурност
Сигурността и защитата на банковите данни е приоритет за финансовите институции. Това важи и за мобилните апликации и устройства, които ползваме за онлайн банкиране. Благонадеждните банки вземат и допълнителни мерки за сигурност.
Лесно можем да проверим преференциалните условия на обслужващата ни банка. И даже нещо повече – можем да сравним условията на различни услуги, предлагани от банката.
Новата услуга Asset Digital на Интернешънъл Асет Банк обединява най-важните ползи от онлайн банкирането с модерен начин да улесним живота си и да бъдем по-добри стопани на парите си. Можем да станем клиент на банката и да заявим пакета от услуги изцяло онлайн, без да е необходимо посещение на физически офис. Нужни са само смартфон или таблет и интернет.
Пакетът от услуги „Асет Диджитъл“ на Интернешънъл Асет Банк позволява лесно да открием своя сметка в лева, да заявим издаването на дебитна карта, която може да бъде изпратена на желан от нас адрес, да получаваме известия с SMS за всяка транзакция и да се възползваме от удобствата на електронното банкиране, като така следим парите си 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, от всяка точка на света.
Целият пакет от услуги Asset Digital е без такса за откриване на сметка и издаване на дебитна карта, а до 30.06.2022 г. е и без месечна такса за първите 6 месеца от дата на откриване на сметката. Достъпен е през мобилното приложение на банката Asset Mobile, което може да бъде изтеглено от всички платформи с приложения – Google Play, App Store и Huawei App gallery.