В секи стажант във Vivacom ще може да черпи знания и опит и от други отдели на компанията. Това е една от новите възможности, които телекомът създава за бъдещите си служители по повод 20-ата годишнина от стажантската си програма. За младежите, които искат да се развиват в един от най- бързоразвиващите се сектори в страната и света, това означава 360-градусова перспектива и възможност да видят голямата картина в най-големия телеком у нас.
„Стажантската ни програма е един от символите на Vivacom. Освен, че е една от първите в България, за 20 години тя се наложи като екосистема, в която талантливите, вдъхновените и мотивирани млади хора могат да се развиват и да стигнат до високи ръководни нива. Динамиката в телекомуникациите изисква хората ни да са добре запознати с работата на целия организъм. Затова стажантите ни ще трупат знания и опит не само от колегите в отдела, в който стажуват, но и от другите екипи“, коментира директорът „Човешки ресурси“ във Vivacom Малина Чавдарова.
Малина Чавдарова е един от шестимата служители на висока ръководна позиция във Vivacom, започнали като стажанти в телекома. Директорът „Развитие на продажбите“ Августин Миланов, който също е стартирал кариерата си като стажант, е и сред десетимата, които продължават развитието си в компанията още от първите издания на стажантска програма преди 17 години.
Подобно кариерно развитие – от най-ниското до високо йерархично стъпало в компанията имат и главният юридически директор Иво Златев, директорът „Фиксиран достъп“ Александър Иливанов, старши мениджърът „Развитие на ИТ продукти“ Даниела Милева, Николай Генчев - ръководител екип „Мобилни продукти и услуги за крайни клиенти“, Милена Тошева -ръководител екип „Наеми“ в отдел „Строителен режим и наеми“, и редица други служители.
Над осемдесет служители, започнали като стажанти във Vivacom, днес са на мениджърски и старши експертни позиции, а 20% от всички останали на работа след стажа си са ментори, които работят с новите стажанти на телекома.
Всяка година компанията открива близо 50 позиции за платен тримесечен стаж в ключови дирекции. Програмата е отворена за студенти от цяла България. Знанията и опитът, които получават младежите, включват въвеждане в корпоративния свят, разработване и участие в реални проекти с индивидуален ментор, CSR и много други инициативи. А всяка година над 40% от стажантите удължават периода си на стажуване или започват постоянна работа във Vivacom. Подборът за новите стажанти, които ще станат част от екипа на компанията през лятото, вече започна.
Вижте повече подробности тук.
За United Group:
Базираната в Нидерландия United Group е водещ телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Компанията развива дейност в осем държави и има над 15 милиона потребители и близо 15 000 служители. Генерира годишни приходи в размер на 2,5 милиарда евро. United Group осигурява най-широкото мрежово покритие в региона и предлага на потребителите най-атрактивната селекция на ТВ съдържание от цял свят. Сериозните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират отличното качество на продуктите и услугите, които предоставя на клиентите. От март 2019 г. мажоритарен собственик на United Group е BC Partners, една от най-големите глобални инвестиционни компании.
От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group. В България групата включва още Nova Broadcasting Group и вестник Телеграф.