Глобална кампания с участието на песен на Боб Марли бе започната в социалните мрежи.
В нея се включиха топ звезди на музикалната индустрия с цел да се помогне за овладяване на кризата с глада, която нараства в Африканския рог.
Над 150 звезди, сред които Лейди Гага, "Ю ту", Джъстин Бийбър, Джей-Зи, "Ролинг Стоунс" и Пол Макартни са сред известните фигури, използващи страниците си във "Фейсбук" и "Туитър", за да призоват феновете да дарят пари за подпомагане на многобройни семейства, които гладуват в региона.
Кампанията се казва "Ще бъда твой приятел" (Вж. страницата)
Там има видео на песен на Боб Марли и групата му "Дъ уейлърс" от 1973 г. High Tide or Low Tide, придружена от кадри с недохранени деца, създадени от режисьора, носител на награди Кевин Макдоналд.
Около 3.6 млн. души са изправени пред риска от глад в Сомалия и 12 млн. в Африканския рог, включително в Етиопия и Кения, според ООН.
Кампанията възнамерява да достигне до над 1 млрд. души
с партньори като "Юнивърсал мюзик груп", "Яху", "Фейсбук", Туитър", както и със силата на влиянието на знаменитостите.
Според организаторите, само комбинирането на социалните мрежи посланието ще стане известно за над 730 млн. души.
Дарения или сваляне на песента на стойност 1.29 долара ще отидат за апела на организацията Save the Children за Източна Африка и събраните средства ще бъдат използвани за закупуване на храни, вода и лекарства.
Участниците в кампанията включват и Стинг, Дейвид Бекъм, Еминем, Риана, Ани Ленъкс, Бруно Марс, Мадона, Рики Мартин и Лили Алън.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!