Twitter съобщи, че въвежда забрана за публикуване на сайта си на съдържание от рекламодатели, които отричат научния консенсус за климатичните промени - политика, вече въведена от Google, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.
"Рекламите не бива да пречат на важните разговори за климатичната криза",
каза компанията в публикувано вчера свое изявление, обявяващо новата политика. Няма признаци, че промяната ще засегне съдържанието, публикувано от потребителите на социалната медия, която заедно с Facebook беше взета под прицел от групи, опитващи се да разпространяват подвеждащи твърдения за промяната на климата, отбелязва АП.
Обявяването на новата политика съвпадна с Деня на Земята и дойде часове преди ЕС да постигне съгласие по сделка,
изискваща всички големи технологични компании да следят по-отблизо сайтовете си за реч на омразата, дезинформация и друго вредно съдържание.
Twitter съобщи, че през идните месеци ще предостави на своите потребители повече информация как възнамерява да предостави
"надежден и авторитетен контекст на разговорите за климата", включително от Междуправителствената група по изменението на климата. Докладите за причините и ефектите от промяната на климата на подкрепяната от ООН група са в основата на международните преговори за ограничаване на климатичните промени.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!