Б ъдещето е в персонализирането на телевизионните платформите, които United Group въведе за своите потребители по време на пандемията от коронавирус. Това заяви във вторник главният изпълнителен директор на компанията Виктория Боклаг.
В рамките на виртуалната конференция @Nextv Series Europe & CEE Боклаг сподели, че United Group е свидетел на промени в начина, по който потребителите гледат медийното съдържание. „Пейзажът се променя. Наблюдаваме борба за аудитории на всички платформи”, добави тя.
Според нея United Group е изправена пред няколко дилеми. „Смятаме, че съществуващите в момента платформи не са достатъчно привлекателни за новото поколение”, заяви Боклаг. Тя допълни, че компанията е разработила свои собствени нови платформи като EON, например. С пускането й в България и Гърция тя вече е достъпна за 40 милиона души. United Group инвестира сериозно и в локално съдържание, за да създаде синергия между осемте пазара, на които присъства. Причината - те се различават по отношение на продукцията, подчерта Боклаг.
Говорейки за новото съдържание, тя отбеляза, че с изненада е установила колко много хора са гледали акцентите от UEFA EURO 2020. „Въведохме спортен режим с изкуствен интелект, за да вадим акценти от всеки мач. Това е една от функционалностите на платформата EON. Невероятно е колко много хора я използваха и гледаха тези акценти”, каза тя. Главният изпълнителен директор на United Group подчерта, че компанията е въвела и маратони, позволяващи на потребителите на EON да гледат цели сериали, които се радват на огромна популярност.
Боклаг разкри, че бъдещето крие много предизвикателства, като най-голямото сред тях е компанията да бъде готова да се адаптира към новите поколения.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!