П резидентът на САЩ Джо Байдън и неговият предизборен екип дебютираха в социалната мрежа TikTok, като целта е да бъдат привлечени младите гласоподаватели в САЩ, предадоха световните агенции. Кампанията на Байдън публикува кратък клип в акаунта си в социалната мрежа.
Доклад на САЩ подлага на съмнение паметта на Байдън
Правителството на САЩ в последните години критикуваше яростно точно TikTok. Мрежата е собственост на китайската група "БайтДенс" и е набеждавана от много американски политици, че е средство за пропаганда на китайското правителство. Китайската компания отрича това.
Във видеото, споделено в акаунта на кампанията на Байдън - @bidenhq, президентът демократ засяга в лековат стил разнородни въпроси, от политиката до американския футболен шампионат.
@bidenhq lol hey guys
♬ Fox nfl theme - Notrandompostsguy
Когато е запитан дали предпочита самият Супербоул, или спектакъла между полувремето, Байдън заявява, че предпочита спортната проява. В отговор на въпрос за съществуването на таен заговор, целящ мачът да бъде нагласен, така че поп звездата Тейлър Суифт, чийто приятел Травис Келси е играч от "Канзас сити чийфс", да може после да използва славата си в подкрепа на кампанията на Байдън, президентът отвръща с чувство за хумор, че ще си навлече неприятности, ако отговори на този въпрос.
Байдън спечели първичните избори в Южна Каролина
Редица американски щати и федералното правителство забраниха използването на TikTok на официалните работни устройства, споменавайки за риск за националната сигурност.
Засега обаче не се обмисля никаква федерална мярка, която да цели напълно забраната или ограничаването на социалната мрежа в страната.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!