Ако си мислите, че българите са най-песимистично настроения народ, грешите.
Ново изследване на компанията за маркетинг и медия изследвания "Нилсен" (Nielsen.com) сочи, че първенството в това отношение се държи от гърците.
Растящата икономическа рецесия в съчетание с обществените протести
са свалили потребителското доверие в Гърция на 41 процентни пункта,
като по този начин страната за първи път е на последно място в тази класация.
Преди Гърция по този показател са Португалия, Унгария, Хърватия и Румъния.
Резултатите от изследването показват, че един на всеки трима гърци (34 на сто) заявява, че няма пари, след като покрие основните си нужди.
Друга голяма част (35 на сто) от гърците, на които им остават пари, в крайна сметка ги харчат за
погасяване на заеми,
за обслужване на кредитните им карти и за други дългове.
Заради кризата 91 на сто от гърците са променили потребителските си навици.
80 на сто са ограничили разходите за удоволствия извън дома.
75 на сто не харчат за нови дрехи, а 68 на сто са започнали да купуват по-евтини стоки
Голям процент от гърците вярват, че кризата ще продължи и в следващите месеци и че проблемите им, свързани с работата и икономиката, ще останат сред най-тревожните за тях.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!