Р еклама на студентската телевизия „Алма матер” предизвика силно възмущение в социалните мрежи.
Във видеото участва лично директорът на студентската телевизия Башар Рахал, съобщава NOVA. Той седи пред главния вход на софийския университет, а момиче, играещо ролята на асистентка му носи кафе. Рахал обяснява за кастинга за водещи в телевизията. Но когато асистентката му донася кафето я оглежда многозначително отпред и отзад.
Опитът да се вкара хумористична нотка със сексуален намек обаче беше посрещнат със силно неодобрение в социалните мрежи.
Само за 2 дни рекламата е гледана повече от 20 000 пъти. В коментари под нея потребителите питат основно „така ли се става известен".
Провокацията е търсен ефект, твърди самият Башар Рахал.
„Не е сексистка, а е сарказъм. Абсолютно чувство за самоирония. Типичният шеф от 90-те години, със секретарката, с кафенцето, с оглеждането. За мен това е скеч. Аз съм актьор-комедиант и вие го знаете много добре”, коментира Рахал.
От ръководството на „Алма матер” посочиха, че целта била новината за кастинга да стигне до повече млади хора. И са доволни от резултата.
„Няма начин да се позиционираш на пазара, ако не знаят за теб и не те чуват”, категоричен е Рахал.
Студенти във Факултета по журналистика също твърдят, че харесват рекламата и най-вече посланието, че ще ги направи известни.
Бонуси за милиони в Софийския университет
Тиха паника в университетите, нямало достатъчно кандидати
Кои са най-желаните специалности в СУ
Следете ни навсякъде и по всяко време с мобилното приложение на Vesti.bg. Можете да го изтеглите от Google Play и AppStore.
За още актуални новини от Vesti.bg последвайте страницата ни в Instagram
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!