Припомняйки си 35-я рожден ден на "Адидас" (Adidas.com) през 2006г., когато компанията извади лимитирана серия маратонки, уеб дизайнерът Гери Маккей измисли неочаквана концепция, вдъхновена от интернет сайтове.
Той ги украси с емблемите на двете най-популярни социални мрежи "Фейсбук" (Вж. страницата ни там) и "Туитър" (Twitter.com).
Те обаче (Вж. снимки на моделите) няма да излязат извън концепцията и няма да се произвеждат от "Адидас", което иначе би зарадвало както феновете на продуктите на компанията за спортни атрибути, така и интернет маниаците.
Интересното и при двата модела е, че са стилно издържани в модерните сини и ментовозелени цветове, напомнящи за нюансите от уеб дизайна на социалната мрежа и сайта за микроблогинг.
В модела, вдъхновен от "Фейсбук", във вътрешната страна са изписани слоганите на сайта:
Facebook is a social utility that connects you with the people around you ("Фейсбук е социална услуга, която ви свързва с хората около вас"), както и Making the world open and connected (“Превърнете света в отворено и свързано място").
Т. нар. "език" на маратонката пък освен, че е в типичния за сайта син цвят, има и логото на спортната марка, което стои точно над името на социалната мрежа. Това символизира партньорството на двете компании.
При моделът на"Туитър" пък се акцентира върху цветовете, които освен свежи, са и особено актуални, а самото лого с птичката стои отстрани на петата.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!