Той й предложил да ползва пикапа, след като певицата му описала сюжета на видеото към песента си Telephone.
Зад волана на жълтия шевролет "Силверадо SS" този път е Бийонсе, която гостува на колежката си след аналогичното нейно участие във Videophone.
Късометражното филмче към Telephone е режисирано от прочутия Йонас Акерлунд и е продължение на предишния му клип с Гага - Paparazzi.
Новият им съвместен проект също е с времетраене близо 10 минути и изобилства от скандални сцени.
Сред кадрите, които биха попаднали под ударите на цензурата, са разсъбличането на певицата в затвора и ласките с нейна съкилийничка.
Стайлингът е дело на Никола Формичети, който в блога си описва подробно костюмите, използвани в отделните епизоди.
Сред по-известните дизайнерски имена са Тиери Мюглер, Кристиан Лобутин и Жан-Шарл дьо Кастелбаяк, а част от облеклата и аксесоарите са от нейната собствена марка "Хаус ъв Гага".
В началото Гага (LadyGaga.com) влиза зад решетките, след като в Paparazzi е отровила приятеля си, в чиято роля е красавецът от сериала "Истинска кръв" Александър Скарсгард.
След няколко сцени от ежедневието в женския затвор гаранцията й е платена от Бийонсе, която идва да я прибере с въпросния автомобил, наричан Pussy Wagon.
Двете се озовават в закусвалня, където епизодична поява има актьорът от "Трансформърс" и бивш модел Тайриз Гибсън.
Докато той седи срещу Бийонсе, Гага се развихря в кухнята и сипва отрова във всички блюда.
След като посетителите изпадат в несвяст, героините палят колата и потеглят по магистралата, преследвани от звука на полицейски сирени.
Освен вдъхновение от Тарантино, киноманите откриват във видеото прилика с Джина Дейвис и Сюзан Сарандън в "Телма и Луиз" (1991 г.) на Ридли Скот и елементи от Caged Heat (1974 г.) на младия Джонатан Деми.
Наскоро певицата се похвали на блога си в Туитър, че песента е нейният шести пореден №1 хит.
Парчето напомня за стила на Бритни Спиърс, защото било написано за нея, но след като от екипа на звездата го отхвърлили, Гага решила да си го запише сама.
Новият й клип беше пуснат в Мрежата в четвъртък и само през първите 12 часа е бил гледан половин милион пъти.
Режисьорът му, шведът Акерлунд, преди 10 години спечели куп награди с Ray Of Light на Мадона.
Миналата година той екранизира най-новото й парче Celebration и хита на лято 2009 When Love Takes Over на Дейвид Гета, както и първите два сингъла от последения албум на "Рамщайн" Liebe ist fur alle da.
С предишното си видео за Лейди Гага Paparazzi той се състезаваше за наградите на MTV срещу Single Ladies на Бийонсе, който бе определен за клип на годината.
Другото съвместно парче на двете примадони - Videophone, беше заснето от ветерана в жанра Хайп Уилямс.
Около него също възникна скандал заради един от костюмите на Бийонсе, в който бе открита прилика с модел от българския дизайнер Искрен Лозанов, участвал в международния конкурс за млади таланти на "Триумф" Triumph Inspiration Award 2009.
Заради приликата световният производител на бельо заведе дело срещу "Сони" за нарушени авторски права.
От музикалната компания се оправдаха, че дизайнът бил инспириран от Пикасо и приликата била само съвпадение.
Модните експерти обаче припомнят, че моделът на Искрен е бил показан на 23 септември в Милано, преди премиерата на видеоклипа.
Пред в. "Монитор" българинът споделя, че неговото вдъхновение също е дошло от художника и по-точно от картината "Момиче пред огледалото".
"Бельото е изработено от хартия и е облечено в черен и бял сатен, на някои места има подплънки. Аксесоарите съм си ги изработвал аз. Гривните са дървени, правил съм ги на ръка. Очилата съм ги изрязвал от хартия", разказва Искрен пред всекидневника, като уточнява, че моделът е изготвен в един-единствен екземпляр и "Триумф" са негови собственици.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!