Campari официално представи своя Календар за 2016г., носещ заглавието "The BitterSweet Campaign".
Тази година лицето на Календара е американската актриса и предприемач Кейт Хъдзън.
Посветен на уникалния, интригуващ и разновиден сладко-горчив вкус на Campari, тази година Календарът използва шума и вълнението около изборите, като подканва всеки да избере онази страна на класическия аперитив, с която се идентифицира повече: Сладко срещу Горчиво.
Кулминацията на този празник ще бъде "изборният ден" на 1 март 2016 г.
Тринадесетте фотоса са заснети от модния фотограф Микеланджело ди Батиста.
Кейт Хъдзън се въплъщава и олицетворява двете души на Campari, като играе ролята на двама кандидати по време на тяхната кампания: първият, популяризиращ пленителна "горчива" идея, срещу вторият – поддържащ една по-изтънчена, по-заинтригуваща платформа.
За главната си роля в Campari Календар 2016, Кейт Хъдзън коментира: "Това е креативен процес, разказващ история. Темата тази година предизвиква хората да вземат страна и да отстояват това, в което вярват и това е едно силно послание".
За работата си Микеланджело ди Батиста добавя: "Този проект ми даде възможността да използвам уникалното си чувство за естетика и добре дефиниран стил, който безпроблемно отразява същността на марката Campari".
Публиката се призовава да даде своето мнение и да избере страна: Сладко или Горчиво на Bittersweetcampaign.com
Само 9 999 копия са отпечатани от Campari Календар 2016. Малцина ще са тези, които ще успеят да получат копие от него, тъй като той няма да бъде пуснат в продажба.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!