Звездата била препоръчана лично от дъщерята на Мадона Лурдес.
Рита не е напълно нов човек в модния проект на кралицата на попа.
В миналото тя се е снимала в няколко фотосесии на марката, но никога досега не е била обявявана за лице на модната линия.
"Лурдес е голяма фенка на Рита и от известно време посещава много нейни концерти. Тя убеди майка й да подпише с нея", заяви запознат източник пред вестник "Сън".
Пред медиите 22-годишната Рита Ора изрази възхищението и благодарността си към Мадона, която й предоставила такава голяма възможност.
Това не е първата известна дама, която става лице на модната линия на Мадона.
В края на януари 2011 г. стана ясно, че изпълнителката на "Celebrate" e
предложила на Кели Озбърн да оглави последната модна линия под марката.
Лицето на 26-годишната звезда замести това на 17-годишната актриса, добила популярност от тв сериала "Клюкарката" (Gossip Girl) Тейлър Момсен.
"Кели беше поласкана както от приятните думи на Лурдес за нея, така и
от поканата да бъде рекламно лице на колекция. А и това може да помогне
за разрешаването на конфликта между 52-годишната Мадона и майката на
Кели, която стана известна с острия си език", издаде тогава близък на
дъщерята на Ози Озбърн.
За друга кампания, свързана с бизнеса на Кралицата на попа с производство на кокосова вода "Вита коко" (Vita Coco), звездата избра за лице Риана.
Мадона е водещ инвеститор в марката, заедно с фронтмена на "Ред хот чили пепърс" (Red Hot Chili Peppers) Антъни Кийдис.
Мадона решила да помоли Риана да бъде лице на освежаващата напитка.
"Риана е абсолютно подходяща за марката и аз съм изключително щастлива, че тя е в екипа ни", сподели Мадона.
Риана от своя страна също заяви, че обожавала "Вита коко", тъй като това е истинска кокосова вода, която има страхотен вкус и е полезна за здравето.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!