Руският модел Наталия Водянова слуша модните съвети само на 82-годишната си баба, която била истинско вдъхновение.
За рускинята баба й е една от малкото жени с безупречен вкус към модата.
Освен това тя е привърженичка на здравословния начин на живот.
"Тя е моята модна икона. Винаги се облича добре и има изключително красив гардероб - обувки, ръкавици, шалове, които изглеждат като нови", казва моделът.
Водянова разказва още, че когато посещава баба си, тя става в 6 сутринта, тича в парка и приготвя закуска.
Именно тя била и причината Наталия да пожъне успехи в модната индустрия,
тъй като я спряла да си оскубе веждите като тийнейджърка, които сега са запазената й марка.
Междувременно по красотата на рускинята се прехласна и британската дизайнерка Стела Макартни (Stella McCartney), която отново избра Наталия Водянова за лице на новата си рекламна кампания.
Руската манекенка е лице на есенната кампания, в която ще бъде преплетено чувство за хумор, както разкри самата Стела.
Наталия позира, облечена в еластична къса рокля и държи чанта от крокодилска кожа.
"Опитахме да създадем забележителен, запомнящ се образ, който да излиза от страницата и да улавя енергията на колекцията, така че Наталия е човекът", сподели Макартни.
30-годишната манекенка се завръща за трети пореден сезон като лице на модната марка. Фотосесиите за рекламната кампания били заснети в Лондон от Мерт Алас и Маркъс Пигот.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!