Семейството на Брус Лий (BruceLee.com) възнамерява да предяви претенции за право на собственост върху името и образа на легендата в кунг-фу, съобщава местният печат.
Причина за това е, че името на една от най-великите фигури в бойните изкуства през XX век се превърна в обект на масова комерсиализация в Китай.
Екип от следователи, упълномощени от дъщерята на актьора - Шарън, е констатирал, че в цял Китай се злоупотребява с името на родения като Ли Сиаолон и редица продукти като четки за зъби или юфка, носят търговската марка "Брус Лий".
Освен това много китайски компании и физически лица използват образа на героя от "Пътят на дракона" (ibdm.com) без разрешение на семейството му, заяви дъщерята, цитирана от в. "Чайна дейли" (ChinaDaily.com.cn).
Тя е започнала преговори с местните власти в окръг Шун, провинция Гуандун, където е родното място на семейството.
Искането й е името и образът на актьора да бъдат използвани само от Фондацията Брус Лий и от юридически и физически лица, които са откупили правата за това.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!