Бионсе се раздаде с много танци, разплака се и дори прелетя над феновете за старта на световното й турне Mrs. Carter Show с начало 15 април в сръбската столица Белград (Вж. поредица от любителки видеа от концерта на Бионсе в Белград в 16 части).
Със сменени девет тоалета, над 25 ТИР-а техника и десетки хиляди души в зала "Арена Комбанк" Бионсе "взриви" сръбските си почитатели.
Закъснение от над час
Както приляга на всяка световноизвестна изпълнителка, Бионсе също закъсня за срещата с феновете си. Но докато Джей Ло държеше в напрежение българските почитатели в продължение на около 20 минути на 18 ноември 2012 г., Лейди Гага си позволи само 25 минути бавене, а Стинг излезе с 30-минутно закъснение, то Бионсе остави всички почитатели в нетърпеливо чакане цял час.
Силен старт, а като за последно
След като шоуто започна обаче, нищо не можеше да спре певицата. Мултимедийни стени с няколко арт прожекции представиха креативната част на шоуто, а светлинната презентация не спираше през цялото време – общо два часа. Цветни лъчове рисуваха красиви приказки във въздуха, а звезден прашец се изливаше върху аудиторията в препълнената зала.
Озвучаването също бе на ниво, като цялата арена кънтеше от мощния глас на Бионсе, от бенда й – изцяло от жени, а и от шумните аплодисменти и викове на феновете. За старта на шоуто Бионсе определено се бе подготвила сериозно.
Над 25 ТИР-а бяха заредени с техника за самото шоу и паркирани от всички страни на белградската зала.
Бионсе смени цели девет тоалета, по последна мода
Звездата превърна сцената в център не само на музикално и танцово, но и на модно събитие. Тя заложи от една страна на типичните за нея златни отблясъци, метални капси и ботуши до средата на бедрото.
В част от визиите й пък бяха вмъкнати актуалните тенденции на висока талия и живи коралови нюанси, които виждаме от колекцията на H&M за лято 2013, чието рекламно лице е самата тя.
Най-запомнящ се обаче сякаш ще остане брилянтният син тоалет – боди, което покрива цялото й тяло и блещука, превръщайки звездата в истинско бижу. Цветът – решен в синьо като цвета на "Пепси" – основен спонсор на световното турне "Мисис Картър шоу". Всъщност именно с този тоалет Бионсе прелетя над цялата публика, оставяйки феновете без дъх и глас.
Песните, които прозвучаха
Разбира се, какво би било едно шоу без страхотна музика. Особено стане ли дума за силен глас като този на американската певица. Концертът започна с тоталния хит Run the world (Girls), премина през If I Were A Boy и Love On Top, но в различен, много модерен и нетипичен аранжимент, както и хитовата Survivor на "Дестънис чайлд" (триото, с което Бионсе проби).
Красивите балади 1 + 1 и Halo развълнуваха феновете, а докато пееше, Бионсе се разплака и то на няколко пъти.
Споменавайки аудиторията, няма как да не се отбележи факта, че
освен много сърби, Белград бе изпълнен от стотици българи.
Някои от тях пристигнаха непосредствено преди концерта с личен автомобил, а други - с организиран транспорт.
Сред известните фенове бяха и певиците Лора Караджова и Поли Генова.
Сред българските фенове бяхме и ние, заедно с почитателите, спечелили безплатен билет за концерта на Бионсе в западната ни съседка от играта, която организира "Пепси" (Вж. "Пепси" в социалната мрежа).
Десетте момичета и момчета на различни възрасти се забавляваха от началото на пътуването до самия му край.
Вицове, смях и много песни изпяхме в автобуса на отиване, а на връщане с усмивка и умора си спомняхме за снощното изживяване.
"За мен, като човек, който се занимава с музика на професионално ниво, е изключително важно да присъствам на концерти като този на Бионсе, защото чрез тях научавам страшно много неща, които ще ми бъдат полезни в изграждането ми като изпълнител. Благодаря на "Пепси", че ми дадоха възможността да се докосна до обаянието на Бионсе", сподели за репортера на Vesti.bg Наталия Такова една от почитателките на звездата – Габриела Патровска, която следва поп и джаз пеене в СУ "Св. Климент Охридски".
Маркетинг мениджърът на "Куадрант Бевъриджис", която е бутилировачът на продуктите на PepsiCo за България, Димитър Стаматов пък каза: "За "Пепси" е изключителна привилегия да подкрепя творци от ранга на Бионсе. Началото на световното й турне в Белград е
събитие както за "Пепси", така и за целия музикален свят, а и за нейните фенове.
Много сме щастливи, че успяхме да направим българските почитатели част от този невероятен спектакъл".
Бионсе е една от най-успешните съвременни изпълнителки в световен мащаб. Зад гърба си тя има 13 албума, 16 награди "Грами", както и над 38 млн. фена в социалната мрежа "Фейсбук", като близо 56 хил. от тях са именно българи. Тя тръгва на световно турне именно тази година, като първият й концерт бе в сръбската столица Белград.
31-годишната певица съобщи още на участието си на "Супербоул", че ще изнесе няколко концерта в рамките на турнето си "Мисис Картър шоу".
След Белград, американската поп звезда ще пее в хърватската столица Загреб на 17 април. Европейската част от турнето на певицата включва осем концерта във Великобритания и Ирландия между 29 април и 7 май и ще приключи в Стокхолм, Швеция на 29 май.
След това звездата ще си вземе едномесечна почивка, преди да се завърне на сцената на "Стейпълс сентър" в Лос Анджелис на 28 юни. Бионсе, която е омъжена за рапъра Джей-Зи (истинското му име е Шон Картър), ще завърши турнето си на 3 август в родния град на съпруга си Ню Йорк.
Последното шоу ще се състои в новопостроения Барклис Сентър, в който рапърът има акции. Постерът за турнето изтече в интернет в петък, разкривайки неговото име.
Това стана ден след като певицата сподели, че планира нещо. Турнето е първото за Бионсе от 2009 г. насам.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!