Класическият, закръглен силует, характерен за 50-те години на миналия век, доминира на най-големия панаир на бельото във Франция.
Според експерти новото модно течение се дължи на високата покупателна способност на по-възрастните клиентки.
На мода отново са високата талия и корсетът, съживени благодарение на популярността на бурлеската и тв сериали като "Момчетата от Медисън Авеню" (Mad Man).
Синтетичните материи пък отстъпват място на коприната и дантелата.
Така дантелените чашки на сутиените, както и тези с конусовидна форма отново най-предпочитаните, а жартиерите и плътните чорапи са много по-търсени от вече скучните чорапогащници.
Според проучвания французойките харчат средно по 100 евро на година за бельо, повече отколкото жените в която и да било друга страна.
И макар трудностите пред икономиката, индустрията продължава да се развива, регистрирайки над 2,5 млрд. евро приходи на година.
Интернационалният панаир на бельото във Франция стартира през 1960 г. и се провежда в Париж.
Той е един от най-известните по рода си, приканващ над 5000 фирми за бельо от близо 40 страни от цял свят.
На него марките представят последните си колекции, както и виждането си за модата при бельото през идните сезони.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!