В ероятно ви се е случвало да се оплаквате на туристическата си агенция от чистотата в хотела по време на лятната ви почивка. Случвало ли ви се е някога обаче да се оплаквате от броя на камъчетата на плажа до хотела?
Британска туристическа агенция споделя най-странните си случаи на оплаквания от клиенти, пише „Дейли мейл“.
Една от клиентките използвала услугите на агенцията, за да отиде на лятна почивка в Мексико. Дамата след това направила оплакване пред управата, тъй като на плажа до хотела имало прекалено много камъчета, които развалили педикюра ѝ.
Друга дама пък се оплакала на агенцията, че по време на почивката ѝ било „прекалено горещо“, храната била „прекалено пикантна“ и „малко хора говорели английски“.
Изглежда, че някои хора вярват, че туристическата им агенция може да контролира времето.
Младоженци решили да изкарат своя меден месец на Малдивите. След края на двуседмичната им ваканцията те поискали от агенцията да им възстанови парите, тъй като им били обещани „слънчеви дни на Малдивите“, а единият следобед превалял дъжд.
Друг клиент, който отишъл на пътешествие до „Юнивърсал Студиос“, Флорида, поискал туристическата агенция да му възстанови сумата, тъй като в увеселителния парк влакчето на „Хълк“ било прекалено страшно.
В туристическата компания „Оподо“ се получават над 500 обаждания дневно – някои от тях доста странни.
Едно от най-забавните е от клиент, който пътувал към Букурещ, но се обадил в агенцията, за да поиска съвет – „Чесън, светена вода или кръст - кое е най-доброто оръжие срещу вампири?“
Още статии за пътешествия можете да намерите тук
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!