След като отскочи до Бразилия, за да се запознае, както твърди клюката, със семейството на възлюбления си Жезус Лус, Мадона (Madonna.com) записа още един ангажимент в списъка си.
Тя е лице на пролетно-лятната колекция на "Долче и Габана" (DolceGabbana.it) за следващата година.
Новината потвърди самият Стефано Габана в профила си в платформата за микроблогове "Туитър".
"Рекламната кампания с Мадона е прекрасна, но не мога да издам нищо повече. Да работим с нея за нас е сбъдната мечта", написа дизайнерът.
Италианското модно дуо е сътворявало не един или два ексцентрични тоалета за Кралицата на попа, но за първи път тя става лице на тяхна колекция.
Снимките били направени в началото на месеца в Ню Йорк от фотографа Стивън Клайн.
Колекцията на италианците носи духа на Сицилия, акцент в нея са корсетите.
Два сезона Мадона беше лице на "Луи Вюитон" (LouisVuitton.com), но сега обръща гръб на френската марка в полза на италианците.
Те направиха костюмите за турнето й Girlie Show през 1993 г. и последното - Sticky and Sweet, както и бодито, с което е на обложката на албума Hard Candy.
Неведнъж певицата се е появявала на червения килим с тоалети на "Долче и Габана".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!