Мадона (Madonna.com) нае арендби певицата Риана като лице на компанията й за производство на кокосова вода "Вита коко" (Vita Coco), която стартира това лято.
Кралицата на поп музиката е водещ инвеститор в марката, заедно с фронтмена на "Ред хот чили пепърс" (Red Hot Chili Peppers) Антъни Кийдис.
Мадона решила да помоли Риана да бъде лице на освежаващата напитка.
"Риана е абсолютно подходяща за марката и аз съм изключително щастлива, че тя е в екипа ни", сподели Мадона.
Риана от своя страна също заяви, че обожавала "Вита коко", тъй като това е истинска кокосова вода, която има страхотен вкус и е полезна за здравето.
Мадона стана миноритарен инвеститор в марката през януари 2010 г. Акьорите Матю Макконъхи и Деми Мур също са собственици на проценти от продукта.
Риана обаче не е първата наета от Мадона звезда за лице на рекламна кампания.
В края на януари стана ясно, че изпълнителката на "Celebrate" e предложила на Кели Озбърн да оглави последната модна линия под марката Material Girl ("Материално момиче").
Лицето на 26-годишната звезда ще замести това на 17-годишната актриса, добила популярност от тв сериала "Клюкарката" (Gossip Girl) Тейлър Момсен.
"Кели беше поласкана както от приятните думи на Лурдес за нея, така и от поканата да бъде рекламно лице на колекция. А и това може да помогне за разрешаването на конфликта между 52-годишната Мадона и майката на Кели, която стана известна с острия си език", издаде тогава близък на дъщерята на Ози Озбърн.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!