Мк ката за луксозно дамско бельо "Виктория'с Сикрет" (Victoria's Secret) представи новата си пролетна колекция за млади момичета с провокативни текстове, гласящи: "Обади ми се" и "Предизвиквам те".
Шокирани родители веднага обвиниха компанията, настоявайки гневно, че надписите по бельото превръщат дъщерите им в сексуални обекти.
В рекламата марката се обръща към 17-годишните момичета, за които пролетта "премахвала задръжките".
Колекцията бе приета още по-неодобрително, тъй като представянето й съвпадна с пролетната ваканция на учениците, което според тях е абсолютно умишлено.
Според критиците модната къща винаги е целяла да продава секс - от световноизвестните похотливи ревюта до неоновите, уж само закачливи, цветове.
Те винаги са показвали продуктите си открито сексуално.
Но има достатъчно натиск върху младите момичета, че растат прекалено бързо и без маркови дрехи, които им налагат да изглеждат като възрастни, докато все още са в училище.
"Чудя се дали шефът на фирмата ще е съгласен детето му да носи това", попита недоволна майка.
Родители гневни на марка бельо, развращавала дъщерите им
Колекцията бе приета още по-неодобрително, тъй като представянето й съвпадна с пролетната ваканция на учениците, което според тях е абсолютно умишлено
29 март 2013, 19:06
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!