Световноизестният производител на бельо "Триумф" (Triumph.com) ще стимулира браковете в Япония с иновативен сутиен.
През последните години средната възраст, на която жените в страна се омъжват, се е увеличила на 28 години. Това нямаше да е тревожно, ако японка на 25 години не се считаше за стара мома.
Специално за тях "Триумф" предлагат сутиен с брачен таймер, който принуждава жените да си търсят съпруг буквално под час.
В устройството им отвор за годежен пръстен. Когато се стигне до подаряването му, той трябва да се постави в механизма и от него започва да звучи сватбеният марш на Менделсон.
В сутиена има поставки и за химикал и печат, в случай че двойката реши да подпише предбрачен договор.
Говорителката на компанията в Япония Кейко Масуда казва, че новият им продукт пасва идеално на съвременната японка, която вече не стои в очакване на кандидат-жениха с предложение и годежен пръстен.
"Японките стават по-агресивни от мъжете и полагат усилия, за да стигнат до олтара. В миналото е било обратното, мъжете са били активната страна в тези отношения. Ролите са се обърнали изцяло", обяснява тя.
Официалната статистика на японското правителство показва, че близо 57% от жените под 34-годишна възраст са неомъжени. Около 3800 фирми в страната са превърнали уреждането на срещи между двата пола в доходоносен бизнес.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!