Д атска туристическа агенция смята, че може да повиши занижените нива на раждаемост в страната, изпращайки повече двойки до романтични градове като Париж, в рекламна кампания с мото "Направете го за Дания" (Do It For Denmark).
В кратко видео, включващо изоставени площадки и мрачни пенсионери, туристическата агенция "Спиес", датският клон на британската "Томас Кук", отбелязва, че раждаемостта в страната е ударила 27-годишно дъно.
"В "Спиес" сме загрижени. По-малко датчани означава по-малко подкрепа на застаряващото население и трагично по-малко хора на почивка с нас", заяви туристическата компания.
Докато неотдавнашно проучване показа, че Дания е най-щастливата нация на земята, компанията твърди, че със сигурност страната не е най-сексапилната.
В рекламния клип сивата и депресираща Скандинавия е в контраст с Града на светлината, където млада датска двойка се наслаждава на питие пред Айфеловата кула, танцува в "Мулен Руж" и пазарува секси бельо.
"Запознайте се с Ема. Въпреки че е родена и израснала в Дания, тя е зачената в Париж. Точно там, в тази хотелска стая", казва гласът във видеото.
Отбелязва се и фактът, че датчаните правят 46% повече секс, докато са на почивка, в резултат на което 10% от населението е заченато извън страната.
"Препоръчваме романтична ваканция, за да спасим бъдещето на Дания", добавят още от "Спиес".
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!