Във Франция с увеличаването на безработицата хората
се опитват да привлекат вниманието на бъдещите си работодатели,
като използват доста по-странни форми на автобиографии, пише в.
"Фигаро".
"Най-нормалната" измежду новите форми на сивито е
заменянето на класическия формат с наподобяващ този на профилите
във "Фейсбук" и в "Туитър".
Студентът Матю Симон обаче стигнал по-далеч.
Той
искал да работи в компания за производство на вино и затова
представил автобиографията си върху бутилки с вино.
Връстничката му Одри Лафуркад пък представила
най-важното от автобиографията си върху етикетите на газирана
минерална вода "Перие".
На етикета обаче имало и бар код, който
трябвало да бъде маркиран от работодателя, за да се появят на
компютъра и останалите данни от автобиографията.
Рекламната агенция "Вериуел", със седалище в Тулуза,
получила автобиография от кандидат, сгъната върху бурканче с
конфитюр, опаковано в целофан.
Творческият колектив "Пепе тийм" пък създал автобиография,
включваща опакован пастет от гъши дроб, на чийто гръб, били
залепени етикети, съдържащи данните за кандидата.
Най-нестандартните автобиографии
Етикет на бутилка вино, бар код върху газирана вода и дори автобиография върху бурканче с конфитюр - идеите са много
24 юли 2013, 21:33
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!