За пръв път от 1920 г. компанията се отказа от своя традиционен червен цвят в дизайна на продукта си. Външните промени ще се превърнат в част от рекламна кампания, която си поставя за цел да направи популярната напитка по-екологична.
Новият продукт ще се казва "Кока-Кола Лайф".
Газираната напитка се продава в иновационни бутилки от разлагаща се пластмаса, която се състои от 30% растителни вещества.
Представител на компанията заяви, че новата бутилка е запазила функционалността си, но е по-екологично безопасна.
Рецептата, по която е приготвена колата, също е претърпяла промени.
Съдържанието на захар е намалено съществено, вместо него е използван натуралният подсладител – стевия.
Есенцията от това южноамериканско растение и по-рано е използвана в продукцията на компанията, но в състава на нейния главен продукт "Кока-Кола" се включва за пръв път.
Някои производители на газирани напитки се отнасят критично към използването на този компонент.
Главният изпълнителен директор на "ПепсиКо" Индра Нуйи смята, че стевията не е най-добрият избор за колите, въпреки че се използва в състава на австралийската "Пепси Некст".
Благодарение на намаляването на концентрацията на захар създателите на напитката са успели да намалят нейната калорийност до 108 калории на 600 милилитра.
Така "Кока-Кола Лайф" заема промеждутъчно положение между класическата кока-кола с 250 калории и нейния нискокалориен диетичен аналог.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!