М аркетинг поредицата от семинари и работни срещи "Успехите на българските марки" се утвърждава като достоверен източник на практически знания и опит за маркетинг специалистите в България. Следващото събитие е планирано за 18.02.2014 г. (вторник), и ще се проведе в зала "Европа" на "Новотел София".
Темата "Успешни стратегии за въвеждане на българска марка на пазара" ще бъде представена от лекторите: Мирослава Георгиева от "GfK Bulgaria", Кирил Хаджидинев, от "Белла България", Диана Попски от "Arbitrage Research and Consultancy", Любен Белов от "LAUNCHub" и Иван Илчев от "MAXEUROPE".
Решихме да проверим какво е по-различното и защо все повече специалисти от бранша се доверяват на семинарите, организирани от консултантска фирма „Пауър Бранд”.
Маркетинг поредицата представя реални примери и казуси, свързани с успешните стратегии за създаване и въвеждане на български марки на пазара.
Безспорното качество на практическите знания, придобити по време на обученията е водещ критерии, оценяван високо от маркетинг специалистите.
Лекторите са професионалисти с изключителен опит, натрупан в големи български и международни компании, хора, които успешно прилагат нестандартни подходи при разработването на иновативни стратегии.
"Успехите на българските марки" е единствената маркетинг поредица, която е изцяло подчинена на темата за печелившите български брандове.
Вижте мнението на някои от участниците в последното събитие, които споделиха своите положителни впечатления:
"Ползите и съветите, които получихме, са абсолютно приложими в нашата работа, и ще ни направят още по-успешни в професията", Теодора Цветева, "Амперел" ООД.
"Ходила съм на доста семинари, в това число и с чуждестранни лектори. Харесва ми това, че организаторите са успели да изберат най-интересното от българския пазар. Лекторите на семинара съумяха да пречупят успехите и паденията на българските марки през опита, лично за мен това бе най-ценното", Галина Димитрова, "Diplomat Plaza" Hotel &Resort".
Програмата на семинара, която този път са подготвили организаторите фокусира вниманието върху теми,
свързани с видовете проучвания и защо е добре да ги имаме, преди един бранд да бъде лансиран на пазара, разбирането къде и как контактува нашата марка с потребителя и защо трябва да създаваме положителни преживявания на клиентите с марката. В следобедния панел е отделено специално място на start up компаниите и предизвикателствата, пред които са изправени предприемачите.
"Успехите на българските марки" е специализирана поредица, насочена към маркетинг и бранд мениджъри, експерти в изграждането и развитието на търговски марки, мениджъри на малки, средни и големи компании, които вярват в силата на марката за успеха на своя бизнес, предприемачи, на които им предстои изграждане на нова марка, бизнес консултанти и пи ар експерти.
Ранната регистрация за семинара е отворена и всички, които имат интерес към събитието може да заявят своето участие с отстъпка от 20 % на Powerbrand.bg/seminars
Безплатен екземпляр от книгата "Когато маркетингът е минно поле” на издателство "Локус Пъблишинг", партньор на проекта очаква първите 10 регистрирани участника в семинара.
„Пауър Бранд” е агенция за маркетинг обслужване, с опитен екип от специалисти, които разбират потребителя и спецификата на българския пазар. Компанията работи в индустрии като телекомуникации, бързооборотни стоки, фармация и др.
„Пауър Бранд” има фокус върху създаването и съживяването на брандовете и подпомага много български фирми в изграждането им. Фирмата си партнира с водещи маркетинг консултантски компании в света и популярни международни експерти с многогодишен опит и доказани успехи.
„Пауър Бранд” стои зад организацията и провеждането на две от най-мащабните събития в областта на търговските марки през 2013 година: уъркшоп с голямото име в брандинга Марти Ноймаер, автор на международните бестселъри “The Brand Gap” и „ZAG” и маркетинг семинар с Майкъл Питиг, директор Бизнес развитие в глобалната консултантска фирма „Interbrand”.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!