За своята 20-a годишнина италианската компания "Лаваца" (Lavazza.com) заедно с международнопризнати фотографи създаде календар, който е олицетворение на превъзходството.
Основните теми са съблазън и вкус, заедно с женствената форма на силата, която тласка и стои зад едно пътешествие в паралелна вселена.
Проектът, който носи името Lavazza con te partirò, се състои от изложба, фотографска монография и от дигитален проект.
"Искахме да отдадем почит на фотографията и по-специално към фотографите и снимките, които са сътворили тази толкова значима галерия. Изложбата представя творбите, създадени през последните двадесет години: едно пътуване, което не спира, а вместо това ни отвежда напред към бъдещето", споделя Франческа Лаваца, директор корпоративен имидж на марката, по повод изложбата.
Пътешествие, двойственост, гравитация и антигравитация. Неочаквани промени на мащаба, голота и прикриване, направляване чрез образи и думи от книгата, истинско приключение през времето и пространствотопък са акцентите на фотографската монография.
Дигиталният проект, воден от "Студио Новембре" (Studio Novembre) пък комбинира графично проучване с авангардни дигитални технологии.
"Година след година взаимоотношенията между "Лаваца" и фотографията растат, затвърждават се и се подсилват", казва още Франческа Лаваца.
"Календарът и кафето са продукти на нашето време:
двете произвеждат енергия и двете се свързват с бързата консумация, едното перфектно копие на другото. Както кафето, така и фотографията винаги означат взаимоотношение: връзка между човека, който произвежда и човека, който оценява продукта."
Всъщност, от 1993 г., едни от най-добрите фотографи са работили с италианската компания, показвайки и изживявайки своя ентусиазъм, страст и съсредоточеност за максимално качество.
Благодарение на всички тях, календарът се е превърнал в колекционерски предмет, а изданието от 2002 г., което е дело на небезизвестния Давид ЛаШапел, се превръща в стилна емблема на международните рекламни кампании на "Лаваца".
След това визиите на календара започват да се показват по най-важните места в света, като покриват части от сгради в европейски градове и като превръщат площадите им в нещо като открит музей.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!