З амисляли ли сте се дали стоките в супермаркета са подредени така, че сладките неща да привличат вниманието най-вече на децата?
Отговора на този въпрос се опитва да даде Списание 8 със съдействието на 12-годишния Апостол в канала им spisanie_8.
Камерата на главата му е проследила продуктите, които са позиционирани на нивото на очите на дете с височина около метър.
Както ще видите, на тази височина се оказват много стоки с високо съдържание на захар, замаскирана зад шарени и атрактивни опаковки.
Сладките храни, рекламирани по телевизията, пък преобладават на касата, през която всеки минава.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!