Висшата мода не е само дрехи и аксесоари, още повече че по време на криза за тях все по-рядко се дават пари.
Сингапурска компания (TWGTea.com) е намерила друг начин да привлече богатите - с луксозни чайове.
Колекциите ще бъдат сезонни, както е традицията в модата, и ще събират в чашата напитка цветовете, ароматите и вкусовете на годишните времена.
"Искаме да пренесем висшата мода в чая. Нашето вдъхновение са природата, сезоните, това, което виждаме при пътуванията си в чужбина. Искаме да обединим всичко в нашите продукти", обяснява за Ройтерс председателят на TWG Tea Манож Муржани.
За него модата не е непонятна територия, работил е за позиционирането на американската марка "Томи Хилфигър" (Tommy.com) на пазара за модни стоки.
Компанията вече е готова с есенно-зимната си колекция. Всеки от вкусовете, чиято основа е зеленият или черният чай, разказва някаква история. Първите им предложения например са вдъхновени от отношенията между основателите на компанията и историите на техните семейства.
Усилено се работи и по пролетната колекцията. Акцент в нея ще са вкусът и ароматът на цъфнали череши и полъхът от Япония в сезона, когато природата се възражда.
От компанията твърдят, че се опитват да произвеждат "достъпен лукс" за хората в тежките месеци, неизменно свързани със затягане на коланите.
След тежката година, твърдят те, всеки има нужда от малко повече жизненост и лукс, за да се почувства специален.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!