„Загорка Ретро“ вече се предлага на българския пазар в нова опаковка – кен от 330 мл.
След като беше първият бирен бранд у нас, който преди 2 години ни припомни, че ретрото пак е на мода, сега „Ретро“ засяга една още по-вечна тема – за някои неща, които не се променят.
Разбира се, самият кен е нещо ново, но той напомня за истинската почивка, която в миналото просто наричахме отдих. Оттам и колекционерската серия кенове или както те самите се наричат: Пиво за културен, Пиво за активен и Пиво за домашен отдих.
Новата опаковка на „Загорка Ретро“ изглежда модерна, но така е изглеждал и първият български бирен кен. Той е пуснат на пазара през далечната 1984 г., именно от „Загорка“. И тогава и сега, всички са говорели за него и са го споделяли с добра компания и с истински приятели.
Затова „Загорка Ретро“ реши да си направим експеримент. Нека видим дали можеш да откриеш истински приятели и във „Фейсбук“, с които да излезеш на по бира.
Наздраве!
(и тази фраза май също не се е променяла от доста време....)
„Загорка Ретро“ бе пусната на българския пазар през 2015 година. Само за една година брандът успя да заеме 4% дял по обем и 6% по стойност от целия бирен пазар в България*.
Благодарение на успешния продукт „Загорка Ретро“ бе номинирана в топ 10 на най-иновативните продукти в семейството на Heineken по света за 2015 г.
*По данни на AC Nielsen България за 2015