Ш естнадесетото европейско първенство по футбол, организирано от UEFA, вече е в разгара си. Като едно от най-дългоочакваните събития за белязаната от COVID-19 година, UEFA EURO 2020™ ни завръща в един предишен живот, в който футболната емоция намира мястото си отново на стадионите, провеждайки се в 11 града в 10 европейски страни до 11 юли 2021 г. Тази емоция се поражда и в зрителите пред екраните, които отново могат да споделят моменти заедно в подкрепа на своите фаворити. Емоция, която не може да се опише с думи и която поражда една специфична жажда – жажда за победа на любимия отбор в компанията на леденостудено любимо пиво.
Традиционно футболът и бирата вървят ръка за ръка, а като официален спонсор на UEFA EURO 2020™ - Heineken® предоставя допълнителна възможност на феновете да подкрепят любимите отбори. Специално за турнира, Heineken® пусна на пазара бутилки с лимитиран UEFA EURO 2020™ дизайн с флаговете на 10-е държави с eдни от най-големите шансове за победа в първенството, както и символичен дизайн с трикольора на България в подкрепа на местната идентичност и гордост. Под капачките им феновете могат да открият символа на UEFA EURO 2020™, чрез който да спечелят един от 202 000 кена Heineken 500 мл. Регистрацията на уникалните кодове на heineken.bg под непечелившите капачки пък предоставя шанс за 2021 допълнителни награди, сред които ваучери за техника на стойност 1000 лв., джаги, футболни топки, очила, чаши и охладители за кенове.
Мисията на Heineken® за UEFA EURO 2020™ е да покаже, че съперничествата от 90-те минути на терена обединяват феновете на футбола. Това е посланието и в новата кампанията на Heineken® - The Fan Rivalry, която предизвиква запалянковците да подкрепят любимия си отбор, като гласуват за избраната страна във всяка от срещите на https://www.heineken.com/bg/bg/thefanrivalry. Макар и разделени от предпочитанията си, почитателите на турнира се обединяват в любовта си към футбола и правят позитивното съперничество възможно. Гласувайки за своя фаворит, при всяка футболна среща, феновете трупат точки, с които след края на първенството могат да спечелят хладилник, пълен с бира, два 65-инчови телевизора, 4 джаги и 8 надуваеми легла с лимитиран дизайн. Всяка седмица до края на футболните двубои на лотариен принцип сред всички участващи, брандът раздава и комплекти стекове Heineken и Heineken 0.0.
За да увеличи футболната емоция, Heineken® успя да обедини българските фенове и чрез кампанията „Never watch alone - THE BIGGEST SCREEN” по повод UEFA CHAMPIONS LEAGUE 20/21 в която на страницата на бранда, потребителите се състезаваха за излъчване на финала на първенството на сградата срещу дома им.
Мястото на излъчването на най-големия екран беше в Перник, като победителят беше избран след единодушно гласуване от публиката и журито на конкурса. Така българските фенове на футбола се събраха на живо, по един по-различен и разчупен начин, за да споделят футболната емоция заедно в компанията на Heineken. Повече можете да видите във видеото тук.