В одещата верига за хранителни продукти T MARKET активно разширява своята мрежа от магазини и не спира да инвестира във вече съществуващите си обекти, с цел да бъде все по-близо до своите клиенти и да им предлага още по-добро потребителско изживяване.
“Годината, която изпращаме, беше много добра за нашата верига. Успяхме да разширим още мрежата ни от магазини, като през вече отминаващата 2018-та отворихме общо 9 нови. В някои части на България успяхме да утвърдим позицията си на предпочитана верига за пазаруване, а в други области на страната отворихме магазини за пръв път. Планираме да продължим активната дейност по разширяване на мрежата ни и през 2019“, коментира генералният директор на “Максима България” Едвинас Волкас.
Тази година T MARKET откри първите си магазини в Югоизточна България. Това бяха обектите в Карнобат и Ямбол, като и в двата града супермаркетите се превърнаха в предпочитано място за пазаруване на разнообразни продукти, в комбинация с практични цени и в близост до всеки дом. В началото на лятото пък компанията откри и първия си черноморски магазин в Несебър, а само ден по-късно нейн обект отвори врати и в старата столица на България – Велико Търново. Веригата инвестира и в 3 нови магазина в София, като по този начин увеличи броя им до 32 само за столицата.
Един от тях е магазинът в Студентски град. През октомври T MARKET направи подарък на студентите за старта на новата учебна година. Супермаркетът посрещна своите клиенти с различна концепция, нов асортимент от стоки, собствена кухня с голямо разнообразие от пресни ястия, грил продукти, топли и студени сандвичи по избор, както и свежи салати, които са приготвени там. В обекта посетителите не просто имат възможността да купуват напитки и топли ястия, но и да ги консумират на място в т.нар. Social зона, която е иновация за веригата. Освен това новият T MARKET в Студентски град е на разположение на своите клиенти 24/7.
В началото на декември веригата отвори още 2 нови магазина – в Айтос и Нови Искър, като по този начин увеличи броя на своите обекти до 74 в 38 града в цялата страна.
През 2018 година, освен редицата нови магазини, T MARKET продължи да реновира вече съществуващите си обекти.
“Отварянето на нови магазини и позиционирането в нови градове бе паралелно с работата по обновяването на обекти на веригата, които от години са доверен партньор на клиентите ни в ежедневното им пазаруване. За изминалата година реновирахме 3 магазина и планираме да продължим с тези дейности и през 2019. Защото се стремим да предлагаме все по-добри условия на пазаруване и да подобряваме клиентското преживяване в нашите магазини“, допълва още изпълнителният директор на “Максима България”.
T MARKET оперира на българския пазар от 2005 година. За 13 години веригата спечели доверието на много от българските потребители, предлагайки разнообразни стоки на практични цени. T MARKET е част от литовския холдинг MAXIMA GRUPE, който е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. През 2017 година холдингът беше отличен от международната агенция Standart&Poors с кредитен рейтинг ВВ+ за стабилен ръст на приходите. За отчетния период оборотът на Т MARKET нарасна с 24,9% в сравнение с 2016 година.