О т този май Каменица АД пуска първия хард зелцер на българския пазар - WAI Moment. Това е освежаваща алкохолна напитка с три различни вкуса – Лайм и мента, Горски плодове и Тропически плодове (Minty Lime Time, Crazy Berries, Tropical Crew), които подхождат на различните предпочитания на потребителите в България.
Молсън Корс Бевъридж Кампъни, част от която е Каменица АД, поставя нови тенденции на пазара и с този свой ход се развива в нова категория – отвъд бирата.
- WAI Moment е премиален хард зелцер с 4% алкохолно съдържание. Съдържа натурални аромати, без изкуствени оцветители, подсладители и консерванти, без глутен и е подходящ за вегани.
- Прави се по начин, подобен на бирата, с разликата, че WAI Moment се произвежда на основата на ферментирала ябълкова база, смесена с вода, въглероден диоксид и обогатена с натурални аромати.
- Новата напитка съдържа по-малко от 99 килокалории в кен.
„Радваме се да представим WAI Moment – първият хард зелцер в България. Щастливи сме, че именно ние от Каменица, които тази година празнуваме 140 години юбилей на първата българска бира, ще можем първи да предложим на българските потребители новата категория хард зелцер. Нашето хард зелцер предложение WAI Moment е напитка, подходяща за всеки един повод. Хард зелцерите са истински хит по света, така че това е перфектният момент да представим тази бързо-растяща напитка и в България. Нямаме търпение да поднесем усещането за едно безкрайно лято в кен на всички потребители, които търсят новото, различното и обичат да се забавляват.“, споделя Владан Матич, Изпълнителен директор в Каменица АД.
Хард зелцерите се доказаха по света като една от най-популярните нови напитки, с постоянен трицифрен ръст на големия пазара в САЩ. През последните няколко години обемът на категорията в САЩ се увеличава с 200% всяка година. За следващите две години очакванията на анализаторите са, че продажбите на категорията в глобален мащаб ще се удвоят, достигайки 6.5 млрд. щатски долара през 2024 г. С този ръст на растеж хард зелцер категорията ще се доближи по продажби до тази на най-големите бирени марки в САЩ.
„Благодарение на страхотния екип зад този проект, днес представяме WAI Moment – нов вид алкохолна напитка, която ще заеме стратегическо място в портфолиото ни от изключителни марки като първия продукт извън бирената категория. Тази иновация е изцяло в унисон с обявената ни амбиция да се развиваме извън бирената категория и WAI Moment е първото предложение за всички любители на новото и различното. Молсън Корс се е доказала като компания, която поставя тенденции на глобално ниво. Стремим се да предлагаме разнообразни алтернативи, да изучаваме нови сегменти и да очароваме потребителите по света.“, коментира Сергей Йесков, Главен изпълнителен директор на Молсън Корс Бевъридж Кампъни за Централна и Източна Европа.
WAI Moment ще бъде представен едновременно на потребителите в шест пазара от регион Централна и Източна Европа. В България продуктът е вече наличен на пазара в слийк кен опаковки от 330 мл.
За Каменица АД:
„Каменица“ АД е една от водещите пивоварни компании в България, част от международната Молсън Корс Бевъридж Кампъни. Компанията има повече от 140 години опит, история и традиции в пивоварството. Бирата е в сърцето на Каменица, а страстта на служителите към пивоварството е това, което превръща зрънцето ечемик в пивка кехлибарена течност. „Каменица“ АД се гордее с богатото си портфолио от едни от най-обичаните български бирени марки като Каменица, Бургаско, Astika, Staropramen, Stella Artois, Corona, Beck’s и много други.
Компанията оперира с една пивоварна в град Хасково и микропивоварна за ръчно-приготвени бири в Пловдив. Сред приоритетите на компанията е да прави бизнес по отговорен и устойчив начин и да ангажира служителите и партньорите с инициативи, които увеличават положителния отпечатък на бизнеса върху околната среда и обществото. Избор №1 за служителите, клиентите и потребителите е амбицията, която води компанията напред. За повече информация посетете www.kamenitzacompany.bg.
За Молсън Корс:
Молсън Корс Бевъридж Кампъни е публично търгувана компания на фондовите борси в Ню Йорк и Торонто, която оперира чрез две бизнес единици – Молсън Корс Северна Америка и Молсън Корс EMEA APAC. В региона на Централна и Източна Европа компанията оперира в следните държави: Босна и Херцеговина, България, Хърватия, Унгария, Черна гора, Румъния, Сърбия, Словакия и Чехия, произвеждайки някои от най-обичаните марки бира в региона: Staropramen, Каменица, Bergenbier, Borsodi, Ožujsko, Jelen, Nišićko Pivo. Ангажиментът на компанията за повишаване на индустриалните стандарти и оставяне на положителен отпечатък върху служителите, потребителите, общностите и околната среда се отразява в стратегията за устойчиво развитие „Нашият Отпечатък“ и целите за устойчивост до 2025 г. За да научите повече, посетете сайта www.molsoncoors.com.